ovulatietesten ervaring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linky, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaring met ovulatietesten om zwanger te worden. Ik ben er zelf net mee begonnen en het lijkt erop dat er nu op mijn derde dag sinds ik begon een test streepje in beeld komt... Spannend!

Wat zijn jullie ervaringen, hoe lang ben je al bezig (geweest) met testen, op welk tijdstip test je (en altijd om dezelfde tijd?), welk merk gebruik je en heb je ook andere merken geprobeerd? Test je alleen of temp je ook?

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi Linky,

Hoewel veel meiden anti-kruidvat-ovulatietest zijn, kan ik niks anders dan er positief over zijn! Duidelijk donkere strepen.
    Mijn 2e zwangerschap (mk bij 8 wkn) was na 1e keer gebruik van ovulatietesten. Ik gebruik ze nu dus zo'n 3 of 4 maanden. Ik heb trouwens geen andere merken geprobeerd.

Wat ik heb ontdekt, is dat mijn eisprong gemiddeld iets later valt dan waar ik tot nu toe vanuit ging (rond cyclusdag 17 ipv 15). Is dan balen als je net te vroeg stopt met vrijen!!

Per cyclus probeer ik altijd wel rond hetzelfde tijdstip te testen; de ene keer constant rond 19u, een andere maand dagelijks rond 10u
    Maar nogmaals, de meningen over de Kruidvat tests zijn hier behoorlijk over verdeeld!

Succes!! (en veel plezier natuurlijk ;))

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb eerst 5 ronde's niks gebruikt, toen 6 ronde's de ovulatietesten van de Action, nou dat was waardeloos, kreeg weinig duidelijke streepjes en als ik een streepje had dan klopte het nog niet want werd 2 weken later niet ongesteld maar veel later!

De laatste 4 ronde's heb ik de ovulatietesten van Sensitest gebruikt en ben er helemaal gelukkig mee, kreeg elke maand een knaller en stipt 2 weken daarna mijn menstruatie, de 4de rond was ik zwanger! Zou niks anders meer gebruiken, ook bij een eventuele volgende keer zal ik die gebruiken.

Deel Deze Pagina