Rare opmerking toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LizzyLynn, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik was 22 toen ik beviel van onze dochter, we zijn 8 maanden "bezig" geweest ik kreeg en krijg nog steeds vaak de opmerking van mensen als ik vertel dat ik een dochter heb: oh zeker een ongelukje grr krijg jeukende handen ervan

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik was 19 toen we begonnen en was met 22 jaar pas zwanger. Hier duurde het 3 jaar, dus leeftijd zegt niets.

3. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Ik ben nu 30 jaar, begin dit jaar begonnen en in februari was ik zwanger, dat ging mis. even gewacht en opnieuw geprobeerd en in juni was ik al weer zwanger;)

De moeder van mijn baas zei 30 kan nog net he:(

Voor mij persoonlijk is tussen de 30 en 35 ideaal, want in de 20 moest ik nog veel te veel gekke dingen doen:cool::cool: Daar paste een baby echt niet bij:D

4. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was alle 3'de keren gelijk zwanger. De 2e keer was het helaas een buitenbaarmoederlijke maar een maand na de spoedoperatie testte ik weer positief. Een echt wonder! Ik was trouwens 25 en 28.

5. manonke

manonke Lid

3 sep 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een jaar aan t proberen, en ben net 25, en ja die opmerking krijg ik ook vaak. Of de opmerking, wacht er maar mee, je bent jong. Net als wij de rare mensen zijn die jong zwanger willen worden. Dat is de natuur toch? Niet..

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Mensen zullen altijd een mening hebben over te vroeg en te laat. Denk wel dat het inderdaad meer een opmerking is over de kwaliteit van eicellen die achteruit gaat naar mate je ouder wordt. Alleen er maar van uit gaan dat het wel goed komt OMDAT je jong bent, vind ik echt zo ongepast... Ik denk wel inderdaad dat het vaak voortkomt uit niet weten wat je moet zeggen..
    Ik kreeg pas na een jaar of 4 de opmerking wanneer er een tweede zou komen en ik zei altijd; Ik kan het wel willen, maar de natuur beslist... Daarmee vond ik dat ik op alle fronten duidelijk was. Krijg daarna ook nooit meer een vraag over van dezelfde persoon eigenlijk...

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hier de 3e ronde.. ik was toen 24

8. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Stomme opmerkingen zat! De een is er met 20 aan toe, ik had de "pech" dat ik op mijn 29ste pas de liefde van mijn leven ontmoeten. Inmiddels 32 net getrouwd en met ronde 1 bezig :) Ik hoop dat het snel lukt! Voor iedereen die zit te wachten!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ben nu 27: Ik ben de eerste twee keer spontaan zwanger geworden (2010 en 2011) zonder dat we ermee bezig waren. Eerste keer werd een mk bij ruim 6 weken (toen wist ik het net een paar dagen) en de tweede keer was van dl.
    Nu waren we in december 2013 weer gaan proberen, binnen 1x raak alleen een v.mk en toen 1 maandje rust en wederom meteen raak liep helaas uit op een ma. Maar het zegt helaas niks, 2 vriendinnen van mij zijn ruim 1,5/2 jaar bezig geweest en het voordat ze de mmm in zouden gaan was het raak. (Zijn even oud als ik)

10. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Opmerkingen en oordelen genoeg. Ik ga proberen me er zo min mogelijk van aan te trekken!
    Wij hebben "pas" anderhalf jaar een relatie. Kennen elkaar wel al van kleins af aan, maar net beide een lange relatie achter de rug en elkaar helemaal gevonden!
    Sommige mensen verwachten bij ons binnenkort een zwangerschap, anderen drukken ons op het hart dat het echt nog te snel zou zijn en dat we nog moeten genieten... Net of we dat niet kunnen met een kleintje erbij! Het voelt goed en we zijn er allebei klaar voor! Balen allebei dat we elkaar nu pas gevonden hebben, hadden graag allebei jong moeder/vader willen worden!
    Ongeveer 2 weken geleden onze ouders verteld dat we gestopt zijn met de pil en zij zijn net zo enthousiast als ons, daar gaat het om!

11. Melsss

Melsss Actief lid

7 mei 2014
    211
    0
    16
    Ik was 23 toen ik zwanger probeerde te raken en het was gelijk de eerste ronde raak. Dat werd een vmk. De ronde daarop gelijk weer raak en dat kleine mannetje is nu al bijna 1,5.
    Wij hebben geluk gehad maar het gemiddelde is onder de 30 is geloof ik een jaar toch?

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mijn dochter was ik 23 toen ik zwanger raakte en ook ging bevallen, heel af en toe een opmerking ' wat jong ' nu ben ik 29 en zwanger van de tweede en zal 30 zijn wanneer deze word geboren, tot nu toe geen opmerkingen gehad.

13. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    was 24 toen we met onze kinderwens begonnen, 29 toen ik eindelijk zwanger raakte ;)

Deel Deze Pagina