Gohh ik weet niet hoe ik dit eigenlijk moet begrijpen? vroeger hield ik me er zelf niet mee bezig met mijn regels op te schrijven of te weten waneer en hoelang, en nu is het chinees voor mij ik heb ze sinds augustus opgeschreven, mss dat iemand mij kan uitleggen of dit wel normaal is: 28.08.2012: Lichté bloeding 29.08.2012: normaal 30.08.2012: normaal 31.08.2012: lichté 01.09.2012 Lichte & einde van menstruatie maar dan krijg ik plots op een korte tijd ze terug 13.09.2012: Donkere bloeding 14.09.2012: Donkere 15.09.2012:Normaal 16.09.2012: normaal 17.09.2012: Hevig en pijnlijk tegen de avond einde menstruatie Vraag me af of het toch normaal is op zo een korte tijd?
De bloeding van de 28e was dat na n gewone cyclus of voor t eerst na de pil?? Als t voor t eerst na de pil is kan t misschien met ontpillen te maken hebben, al vind ik persoonlijk t dan nog vreemd dat je zo kort er op weer n bloeding had.. Of misschien is t de 28e van n innesteling geweest en dat je n vroege miskraam hebt gehad.. wil niet zeggen dat t zo is hoor want ben natuurlijk geen deskundige. Ook omdat je wel 5 dagen n bloeding hebt gehad, maar weet niet wat je verstaat onder lichte bloeding, n paar druppen of 1 maandverbandje/ inlegkruisje
hoi liesje, ik ben al 2jaar of iets meer gestopt met de pil dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan' en ik snap er ook Niets van als men spreekt over Cyclus ik vraag alles gewoon 1000x aan de dokter' met de lichte bloeding is het Donker' en niet veel maar er zijn ook maanden dat ik maar 2dagen mijn regels heb of 1dag dat is echt jah verschillend en dat blijft blijkbaar zo' en miskraam? gohh dat heb ik eigenlijk nog niet na bevraagd' het is wel zo dat ik vaak misselijk ben' maar dat komt mss door tekort aan te weinig ijzer? en voor ik bloedingen krijg heb ik dat wel enorm'
oja voor de 28ste was ik correct 2maanden dus achter elkaar mooi optijd' dat was ook de enigste maanden dus.
Haha zo heb ik ook al wel bij de huisarts aan de lijn gehongen.. ten tijde van mijn vroege miskraam en de maand er op weer. Maar is wel heel raar dat je vaker maar 1 of 2 dagen je regels hebt.. Kun je niet verder onderzoek daar naar krijgen?? Vragen om door verwijzing naar gynecoloog ( schrijf t hartstikke fout ik weet t)
haha troost je ik kan het woord zelf ook nooit onder controle krijgen! ik ben in behandeling bij de gynceloog' ze zijn begonnen met een controle van de eierstokken,baarmoeder alles was mooi in orde, ze hadden ook een afstrijkje genomen' daarna bloed afgenomen en mijn ventje zijn zaadjes van het bloed heb ik geen info gehad en mijn ventje was prima in orde' paar weken erna hebben ze een foliekelmeting gedaan' en daar was geen eiersprong te zien, week later uitslagen, heeft de dokter enkel gezegd dat de oorzaak waarschijnlijk aan mij ligt' dus ivb dat ik geen eiersprong aanmaak maar hoe kan ie dat nu zo snel weten?