Ik had zelf ergens gelezen dat het een bakerpraatje was, maar ik kwam dit bericht tegen op nu.nl Dat is toch goed nieuws Kort na miskraam meeste kans op zwangerschap | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
In het bericht staat niet dat je sneller zwanger raakt of vruchtbaarder bent na een miskraam. Er staat dat ALS je zwanger wordt binnen 6 maanden na een miskraam de kans groter is dat de zwangerschap ongecompliceerd verloopt en je een gezond kind krijgt. Dat is iets heel anders. (helaas)
Merah je hebt helemaal gelijk. Het is de titel van het nieuwsbericht en ja deze is inderdaad wel misleidend, maar ik vind de inhoud van het bericht toch positief
Ik zie dat je een enorm pittige geschiedenis hebt meid, dus ik kan me voorstellen dat je in stapjes denkt, maar het is al eens gelukt dus dat is erg positief! Op naar een plak beeb! Mijn duimen draaien alvast.
Thanks! Deze maand even rust ivm overdosering van de hormonen. Had 7 eitjes! Een beetje te veel voor IUI. Liever geen 7-ling...
7 eitjes Ehmm nee meid ik wens je echt paar kindjes toe, maar een 7-ling is misschien iets teveel van het goede Zo maar dat is echt wel een behoorlijke overstimulering zeg. Is de dosis dan niet goed afgestemd geweest of komt dat vaak voor?
Ze hadden idd verhoogd tov de maanden ervoor (wegens te weinig groei). Ik vond het zelf al een beetje te veel... Maar 'men' had dat zo besloten, vertelde een verpleegkundige. Tja, en toen hadden we een probleem... Baalde er goed van. Nu kunnen we twee maanden niets omdat die follikels eerst vanzelf moeten slinken... hoe lang ben jij al bezig?
Goh, daar zou ik dan ook echt flink van balen. 2 maanden niets kunnen omdat ze de dosis even een flinke oppepper geven gatver dat is inderdaad balen meid. Hoe gaat het nu verder met de behandeling? Ik heb in februari 10 dagen cerazette gebruikt, de jaren daarvoor geen hormonale anticonceptie. Wij klussen sinds die tijd op de vruchtbare dagen, maar nog geen resultaat maar we zijn dus nog niet zolang bezig.