Bij hoeveel weken was bij jullie de kruidvat 2 voor 5 de teststreep donkerder dan de controlestreep? Ben nu 4+6 maar de teststreep is nog steeds even donker als de controlestreep en dat is al vanaf 4+1 zo En zie bij sommige dat de teststreep donkerder dan de controlestreep is en vroeg me af bij hoeveel weken en dagen dat bij jullie was Liefs Daantje
Bij mijn dochter pas met 6 weken maar ook niet heel veel donkerder. Nu 4+1 en nog steeds lichter dan de controle streep
Mijn teststreep is nooit donkerder geweest als de controle streep. Heb 3 testen gedaan 1 met 4.4 1 met 5.6 en 1 met precies 7 wk. Met 4.4 2 strepen duidelijk te zien maar geen knal. Met 5.6 digitale gedaan die gaf 1-2 aan. En met 7 wk had k dezelfde test als met 4.4
Hier is ie nooit donkerder geweest dan de teststreep. En ik heb met 6 weken nog een k2v5 gedaan, omdat mvm kwam en ik daar niet voor aap wilde staan en opeens niet zwanger bleek.
Ik heb voor het eerst getest rond de 6 wkn en toen was de teststreep echt veel donkerder dan de controlestreep (staat wel een foto'tje in mijn album )
Zegt niks hoor Daantje. bij Megan heb ik 2 testen gedaan en de 2de was echt knallend duidelijk terwijl ze in het ziekenhuis toen nog dachten dat het mis zou gaan. en bij Suzannah is hij nooit knal geweest maar was ik echt goed zwanger! Ik zou me er niet te veel zorgen over maken hoor!
Hier bij 4.3 een knaltest die sta ook in mijn album. Maar zoals gezegd wil dit niks zeggen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en lekker van genieten