HELP!! ben ik nou zwanger..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eenhoorn, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eenhoorn

eenhoorn Nieuw lid

11 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    Ik ben dus helemaal gek aan het worden en zoek allemaal forums af, omdat ik bang ben dat ik zwanger ben. Het zit namelijk zo:

Ik had gemeenschap met m'n vriend, onbeschermd, maar hij kwam niet in me klaar. Een week later weer, maar de dag daarna kocht ik wel een morning after pill.
    Ik heb de pil eergister ingenomen en voel me vandaag heel erg misselijk en duizelig. Ook moet ik deze week ongesteld worden, ben het nogsteeds niet.
    Ik heb veel afscheiding, het voelt heel vochtig aan en wanneer ik dan kijk of ik ongesteld ben geworden, blijkt het de afscheiding te zijn.
    Wanneer ik plas, zitten er dikke klonterige stukjes in m'n urine..
    Ik heb pijn in m'n onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden en rechts, alsof m'n eierstok pijn doet.

Ben ik nou zwanger, licht het aan de morning after pill of is het wat anders? Sorry voor dit lange berichtje.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kan heeel makkelijk aan de morning after pil liggen..

Als je het zeker wil weten doe dan even over 2 weken een test

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Zeker weten kan niemand, maar mij lijkt het symptomen van de ma-pil te zijn. Heb je geen lijst met mogelijke bijwerkingen gekregen. Herken je daar iets van?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk ook van de morning after pil.
    Het is toch troep wat je even je lichaam inpompt.

Waarom slik je geen pil of gebruik je geen condoom?
    Er dom bezig als je niet zwanger wil raken!
    Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent,succes!

5. eenhoorn

eenhoorn Nieuw lid

11 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de snelle reacties. Weet er iemand hier meer over? Help..

6. eenhoorn

eenhoorn Nieuw lid

11 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen de misselijkheid komt overeen met de bijwerkingen, verder zijn er niet veel bijwerkingen van de morning after pill, terwijl ik wel last heb van onder buikpijn en afscheiding etc.

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Als je al zwangerschapssymptomen zou hebben, dan zou je al HCG aanmaken en dus zou je al een test kunnen doen...

Alleen een test kan je vertellen of je zwanger bent. Wij kunnen helaas nog geen bevruchting op afstand lezen ;)

Succes meid! Ik begrijp dat je liever een negatief resultaat ziet dan een positief, dus ik zal duimen voor een witte test.
    Oh, en misschien toch maar aan de pil of condooms gebruiken als je geen kindje wil. Want dit wil je niet elke maand denk ik...

Liefs BB

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sorry maar als je niet zwanger wilt worden moet je geen onbeschermde sex hebben, 1x is al niet slim maar 2x dan ben je gewoon naiëf en dom bezig. Hoop dat deze paniek een wijze les voor je is! Dus meisje maak maar een afspraak bij de gyn voor een mirena, veel minder hormonen dan de pil, 5jr beschermd (niet tegen soa's!!) en waarsch niet meer ongesteld.

Succes

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Misselijkheid komt van de hormonen in de morning after pil.
    De morning after pil doet zijn werk in je baarmoeder. Dus buikpijn en meer afscheiding ed. zijn dus normaal.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Slim....

11. eenhoorn

eenhoorn Nieuw lid

11 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier zeker van geleerd, nu maar hopen dat ik niet zwanger ben en gewoon binnenkort ongesteld word. De pijn in m'n onderbuik is vandaag al minder. Verdere reacties zijn hartstikke welcome..

12. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn jullie allebei getest op soa's? Onbescheremde seks kan namelijk niet alleen een (ongewenste) zwangerschap opleveren maar ook een soa. Misschien even naar de huisarts?

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mee eens!

14. Lady2409

Lady2409 Lid

21 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,wie kan mij helpen?

Ik heb vorige week zondag sex gehad met mijn vriend.
    Beide klaar gekomen..Vrijdag had ik ongesteld moeten worden,
    maar ben het nog niet! We hebben gister een test gedaan,
    deze was negatief! Wat kan het zijn? Moeten we nog een test doen?
    Ik moet wel zeggen dat ik erge buikpijn heb en daardoos wel 2 tot 3 x lang naar de wc moet op een dag. Als ik van de wc afkom voel ik me goed! Maar
    weet nu niet wat ik moet? Help me!

15. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Afwachten... en je over een paar dagen nog niet ongi bent. Nog een test doen. Succes ! Misschien slim om de volgende keer toch wat te gebruiken...

16. Lady2409

Lady2409 Lid

21 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al meer een half jaar van de pil af.
    We gebruiken allebei niks meer en willen graag zwanger worden! Wanneer raad je me weer aan om een test doen? Bedankt voor je antwoord iig!

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik weet dat dit niet de reactie is die helpt,
    maar ik vind het echt jammer dat er tegenwoordig nog steeds meiden zijn die er zo naief mee om gaan.
    als je niet zwanger wilt worden moet je bescherming gebruiken.
    dat is tegenwoordig genoeg verkrijgbaar...

duuusss meid, denk daar alsjeblieft aan. voor je jezelf maar ook voor een eventueel baby'tje dat er niet om vraag ongewenst te zijn...

bedankt;)

18. Lady2409

Lady2409 Lid

21 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss Miranda,ik snap je antwoord niet? Sorry.. ik vertel net dat we graag zwanger proberen te worden dus de baby komt niet ongewenst?! En ik bedoel het niet naief dat spijt me!

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    als je afgelopen vrijdag ongesteld had moeten worden en je hebt die zondag daarvoor sex gehad zat je dus ruim een week na je eisprong en de kans op een zwangerschap zeer klein.
    ben je altijd op dezelfde cyclusdag ongesteld geweest sinds je van de pil af bent??

20. Lady2409

Lady2409 Lid

21 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké,bedankt voor je reactie. Maar hoe kan het dat ik nog niet ongesteld ben dan? Ja sorry hoor voor al mn vragen!

Deel Deze Pagina