Welk buitenspeelgoed is leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Joyful, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu nog niets in de tuin staan waar onze dochter van 2 1/2 mee kan spelen. Hoog tijd dat we wat aanschaffen...maar wat is nu echt leuk:(?

Ik zie veel speelhuisjes, maar zijn peuters daar niet snel op uitgekeken? Verder veel aanbod in klimtoestellen, schommels en glijbanen.

Waar speelt jullie peuter/kleuter veel mee?

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Kruiwagen, tuingereedschap, schepje, emmertje, zandbak met speeltjes.
    Is het eerste wat er in me op komt.

3. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Een kruiwagen! Dat is een goed idee:)...daar had ik nog niet aangedacht.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Een traktor? Driewieler? Maar weet niet of dat iets is voor een meisje, en of je tuin groot genoeg is.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onze tuin staat echt goed gevuld Middelste deel dan, voor is terras, midden voor de kids en achter voor papa's vijver):
    Groot houten speeltoestel met twee schommels, klimtouw en glijbaan, een klimtoestel met glijbaan, een apart mini glijbaantje (voor de echte mini's), twee zandbakken (1 later nog gekregen), loopauto's, kruiwagen etc.etc.
    Hij speelt echt overal mee! Dat klimding (Berchet) is denk ik favo (ja, met de grote houten schommel)...
    Nee, hij vindt echt alles leuk!

Sfeerimpressie (lees: zooitje na een dag spelen en zwemmen).

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

We hebben 2 schommels (gewone en een babyschommel) en een trampoline. De trampoline daar wordt zoveel op gesprongen, echt een groot succes. Hiervoor hadden we een klomtoestel met schommel en glijbaan, op de glijbaan en de toren werd bijna niet gespeeld.

Verder hebben we nog motortjes (waarop ze zelf moeten rijden dus zonder bewegingsmechanisme), een politieauto (ook zelf rijden) en een watertafel voor mooi weer.

Watertafel is veel mee gespeeld toen het nog mooi weer was, gaat niet zoveel water in en ze kunnen er niet invallen.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier is de zandbak favoriet (zelfs nu het zo koud is, gooit ze hem open als ik even niet oplet) . Speelhuisje rommelt ze toch ook wel regelmatig in, maar dan met name met het oventje wat er in zit.
    Watertafel lijkt me ook wel érg leuk voor de zomer..

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier wordt veel met de step gespeeld, ze toert de hele tuin door.

Deel Deze Pagina