rare pijn, herkenbaar??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Monieqje, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Nou hier de foto´s van de cb + test van gisteravond ;) sorry dat het zolang duurde!

Mocht het niet lukken dan staan ze in mijn album (3). ik snap niet zo goed namelijk hoe ik een foto in me bericht krijg....

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik zie een lichte streep,..zou een goed teken moeten zijn he ;)
    Gaaf joh!! Wel voor de zekerheid van de week nog even testen hoor,...ook even foto nemen,...wil ik zien! hahaha gaaf joh!
    doe je rustig aan!??

groetjessss

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    laten we hopen dat het een goed teken is :D maar ik hou je zeker op de hoogte incl. foto's ;) jij mij ook op de hoogte houden he :) mijn duimen draaien heel hard voor een posi test over 6 dagen voor jou ;)
    dikke knuf

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Jaaa ik wil echt alles weten, fotos zien en weten hoe je voelt enzo,...spannend hoor meis!! Echt gaaf!!
    Ik hou jou ook op de hoogte,...ook als het weer negatief is,..dan gewoon weer op naar de volgende ronde...
    duim maar heeeel hard, hopelijk helpt het!!
    thanx voor je fijne woorden!

kuskus

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    :( vanmorgen een kv test gedaan en deze was nega :( lijkt wel alsof ik HEEL licht ergens een streepje zie maar dacht na zo een cb + test toch wel een streepje te krijgen op de kv...dus denk helaas dat het vals was. Maarja ze zeggen altijd geen bloed geeft moed ;) probeer het denk ik over 2 dagen of zo nog een keer

Met welke test wil jij trouwens gaan testen? :D en mijn duimen draaien HEEL hard voor jou ;)

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!!

Getsie wat vervelend zeg!! Maar inderdaad moed houden, die andere test was misschin sterker, die geeft niet zomaar een streepje..! Gewoon over paar dagen nog eens testen.
    Ik heb testen van madcare....en van babyboom ofzo,..dat van babyboom zijn gewoon van die simpele stript...
    Maar goed, ik ga pas maandag testen als ik niet ongi wordt,..maar ik wordt het vast wel.
    Lees alles over afscheiding hebben als je zwanger bent (heb ik niet!) en verders weinig last. Beetje buikpijn, af en toe steekjes rond mijn navel, dan weer links, dan weer rechts, maar verders voel ik niks.....

nou meis, ik duim ook voor jou, en ga er nog steeds van uit dat jij zwanger bent hoor!
    Hoe voel je je vandaag??

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey Moniqueje!

Ik heb de vorige ronde een cb+ gedaan en daar kwam echt geen streepje op.. ook niet zo vaag. Dus misschien is je urine vanmorgen minder geconcentreerd geweest? Ik duim iig voor je!

Ik zelf moet nog 8 dagen wachten :( en dat duurt laaaaang! Ik red dat nooit, 8 dagen wachten.

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hahaha, erg he dat wachten,...de dagen gaan zooooo langzaam!!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo dames.. allemaal nog volop in spanning!
    ik duim voor jullie hoor!
    maar even over die hoofdpijn! die heb ik afgelopen vrijdagavond + nacht en zaterdagochtend ook gehad.. en donderdag ook al een beetje trouwens.. daarna niet meer..
    ook de wenkbrauw.. alleen ik had het alleen links.. rechts helemaal niets!

succes met jullie testen!

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik hoop dat dat gevoel boven wenkbrauw een teken is dat ik ook zwanger ben ;) hahaha maar ik moet eerlijk zeggen, verwacht het niet deze ronde,...voel mij verder prima....

11. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey meiden :) niet verder kletsen zonder mij he :p hahaha
    maar ik had vanmorgen een kv (2 voor 5) gedaan en dacht wat te zien maar later dacht ik dat ik het me inbeeldde maaaarrrrr wel is waar na afleestijd zag ik een HEEL licht 2de streepje. Wilde hem op de foto zetten en hier op het forum plaatsen, maar vriendlief heeft opgeruimd wat wel heel lief is maar heeft ook de test weg gegooid :x ppppffff...maar goed

Vandaag heb ik onwijs veel en pijnlijke steken gehad onder in me buik, dan weer links dan weer rechts. Af en toe kromp ik in elkaar van de pijn :( en vanmiddag dacht ik echt dat ik knock out ging, voelde me zo ontzettend licht in me hoofd en warrig leek wel of ik zweefde...
    Maar hoe gaat het met iedereen hier verder? In kunnen houden met testen??? ;)

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!

Nee nee we kletsen niet verder zonder jou hoor ;)
    Oh balen dat hij de test weggegooid heeft,..doe over 2 of 3 dagen nog een testje en kijk of die duidelijker is meid....
    jeetje en die steken,..ik ken het wel,..heb ook steken links en dan weer rechts, met vlagen hoor, soms helemaal niks, dan weer een tijdje wel...
    Maar ik hoef gelukkig niet in elkaar te duiken ervoor,...
    Heb wel dat ik af en toe wat draaierig ben, maar ben ziek thuis, dus kan ook daarvan komen,...eet ook niet zoveel, dus ja....
    Verder kan ik het nog volhouden om NIET te testen,....maar dat duurt niet lang denk ik
    Vroeg mijn vriend vanavond al wanneer hij vind dat we moeten gaan testen,...zegt hij, joh gewoon maandag...Maandag is mijn nod,...
    Balen want ik hoopte dat hij zou zeggen, doe morgen maar ;) hahaha
    Maar goed, ik hou het vol...
    Oh ik heb trouwens soms het idee dat ik zere borsten heb,...heel gek...gewoon als ik zit, maar als ik ze dan aanraak voel ik niks geen pijn,...vreemd....
    nou ja we gaan het afwachten...maar moet zeggen dat het moeilijk is hoor
    En ik wil niet teleurgesteld worden terwijl ik diep in mijn hoofd al weet dat ik niet zwanger ben,..raar he...

nou meis, hou ons op de hoogte he!

-xx-

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ik hoop dat ik inderdaad nog even een paar dagen kan wachten maar beloof niks ;) maar ik kon me vriend ook we even wat aan doen maarja
    maar dat is niet fijn zeg ziek thuis! wat jij trouwens zegt over je borsten komt me bekend voor. Vindt het HEEL knap van jou dat je tot maandag kan wachten! Echt heel knap! :D dan moet je je zeker niet nu eraan toe gaan geven om te testen ;) nog even vol houden meis je houdt het al langer vol dan mij ;) ik ben daar echt heel slecht in.
    Maar hoezo weet je in je hoofd al dat je niet zwanger bent?? Geen bloed geeft moed! En ik heb al zoveel verhalen hier op het forum gelezen van meiden die dachten echt ongesteld te worden, maar toch uiteindelijk een dikke vette positieve test in handen hadden ;)

Heel veel beterschap meis en ik hou jullie op de hoogte!
    Dikke knuf

14. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik heb nu ook al een paar dagen last van mijn ogen, zeg maar een zware druk achter mijn ogen.

15. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    Hey Maryam27 dat drukkende gevoel achter je ogen herken ik niet. Ik had alleen pijn boven me ogen alsof ik me gestoten had of iemand mij geslagen had...:(
    Die druk achter je ogen heb ik als ik een hele erge hoofdpijn aanval krijg waar ik dan echt gestoord van wordt

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja elke maand ben ik al slecht geweest en heb ik eerder getest dan mijn nod,...ik denk gewoon dat het ongeluk brengt als ik het nu weer doe,...stom he!
    Maar goed, het is waar, geen bloed, geeft moed...maar toch!
    Ik denk gewoon dat niet zo is omdat ik elke keer denk dat er iets is, dan ik kwaaltjes heb en dan toch ongi wordt,...dus ik denk gewoon nu weer dat het een tegenvaller wordt...
    Heb zo een voorgevoel dat wij een moeilijk stelletje zijn..oftewel waarbij het lang gaat duren..Als ik dat al denk is het niet goed, maar zo een voorgevoel heb ik,...
    maar we zullen het zien....

nou meis, spreken elkaar vast morgen weer ;)

groetjes

17. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    zo moet je helemaal niet denken meissie! Hoelang zijn jullie dan bezig voor een kleine?? Jullie wens zal ook in vervulling gaan ;) slaap lekker alvast meis en niet zo gek meer denken he! Jullie zijn geen moeilijk stelletje, ken jullie niet maar ik denk en vind dat jullie dat NIET zijn ;)
    Tot morgen! Ik ga zo lekker me bedje opzoeken want ik hoor hem al roepen hahaha

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    We zijn nu 4 maanden bezig,..officieel... iets eerder gestopt met de pil, maar niet bewust bezig geweest ermee,...en de eerste maand wilde ik het niet want ik las dat dat neit heel goed zou zijn gelijk na de pil,..maar nu dus 4 maanden officieel,...en ik weet het, het is niet lang, maar ik heb gewoon zo een voorgevoel,..erg he! maar ik ga het proberen uit mijn hoofd te zetten! ik beloof het!
    Ik ga ook lekker mijn bedje in,...de mijne ropet ook al, heerlijk!!
    Net een firkandel gegeten, ik had zooooo een trek, even snel gebakken...vriendlief deed ook gewoon lekker mee hahaha

groetjesss

19. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen lekker geslapen? Ikke heerlijk :D had nog wel even willen blijven liggen. Hahaha gisteren nog zo laat een frikandel gegeten hihihi. Maar goed zo probeer het uit je hoofd te zetten, want 4 maanden valt nog mee ;) maar ik heb vanmorgen weer getest met cb + :) ik denk toch dat die vals is...Net zoals de vorige (in me album) verscheen de + binnen de 5 minuten alleen is hij nu niet donkerder :( misschien ietsje maar hij ziet er hetzelfde uit. Dus als ik zwanger was geweest had die wel donkerder moeten zijn denk ik...dus ik ga nu gewoon mijn ongie afwachten...
    Voel je je trouwens alweer wat beter?

Dikke knuf

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Goedemorgen!!
    Heb geslapen, maar niet veel,...ik blijf hoesten en dat is zooo irritant....Wordt met koppijn wakker....Pff drama, maar verders gaat het goed..
    Mijn plasje staat in een plastic bekertje op de tafel,..maar ik ga het denk wegspoelen,...ik wilde wachten tot maandan met testen, dus ik moet het vol zien te houden,..ik wordt toch weer ongesteld dus dan merk ik dat maandag wel....

En jij dan,..jeetje de test weer zo hetzelfde,..
    Maar het kan zijn dat je lichaam niet snel hcg aanmaakt, dus het kan nog steeds....De test geeft van de week toch niet voor niets een streepje extra...?
    Nou meis, ik zou gewoon een paar dagen wachten...en dan nog eens testen....Echt even een paar dagen..
    Of bloedonderzoek aanvragen bij de dokter, kan ook, en daar kunnen ze het al sneller mee zien...

nou meis, ik denk aan je hoor!

tot spreeks!

Deel Deze Pagina