@ Monieqje nou ja zeg, wat is dat voor iets geks? die andere testen gaven toch echt streepjes. 'Grappig' dat je trouwens direct de spierwitte test gelooft en de testen met streepjes niet. Ik denk dat je beter even naar je huisarts kan gaan, misschien kan hij bloedprikken en dan weet je tenminste zeker hoe of wat. Dit lijkt me toch ook een vervelende en vooral verwarrende situatie. Wat die 'valse lijntjes' betreft, wat voor baat zou een fabrikant hebben bij vals positieve lijntjes? Ik vind het zo raar dat ze zulke slechte tests maken. Welke merken heb je nu geprobeerd? Ik heb zelf predictor en sensitest gebruikt en deze werkten allemaal prima. Geen lijntje niet zwanger dat klopte altijd. En wel een lijntje dus zwanger klopte ook steeds. Sterkte en ik hoop dat je gauw uit de onzekerheid bent. @ Berretje Altijd verstandig om na te vragen waar die pijn vandaan komt. Lijkt me heel vervelend 2 weken lang pijn te moeten hebben.
@angel: ik wacht nog een paar dagen op me ongie en als die er over 2 a 3 dagen nog niet is ga ik wel naar de huisarts...maar ik weet het ook niet meer en vind het ook niet echt leuk meer ik denk dat het of geen goede testen zijn of dat het een vmk is ofzo?? Maar ik heb getest met kruidvat (2 voor 5), normale predictor en met ClearBlue Plus...
hey meis! Jeetje wat een drama zeg!! gewoon witte test,...verdomme!! en nog geen ongi te bekennen?? even naar de huisarts gaan ja, groot gelijk!! ik ook geweest vanwege de buikpijn en ik moet even naar de gyn volgende week, om te kijken wat het zou kunnen zijn,....zal vast niks zijn, maar wil het toch even weten.... nou meis, hou je ons p de hoogte....Ik blijf voor je duimen hoor!! knuffie
@ Monieqje Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar waarom zou je nog die paar dagen wachten met naar de ha gaan? Dan zit je nog een paar dagen in spanning. Als je vandaag of morgen naar de ha gaat ben je van de onzekerheid af. Ik heb net voor het eerst een Clear Blue digitale test met conceptie-indicator gedaan om te kijken of het allemaal wel klopt bij mij, omdat ik niks merk van het zwanger-zijn (anders dan mijn vorige 2 zwangerschappen) en omdat ik de laatste keer een miskraam heb gehad blijf ik onzeker. Gelukkig gaf de test aan dat ik meer dan 5 weken zwanger ben. En dat klopt helemaal, hoera! Je kunt zo'n test tot uiterlijk een week of 6 doen ivm hoogte hcg, dus ik zit er net iets overheen, maar de uitslag komt dus helemaal overeen met de werkelijkheid. Ik had zelf uitgerekend dat ik nu maximaal 6 weken en een paar dagen ben, maar het kan ook een week korter zijn ivm ontrelmatige cyclus en ik dus 2 data heb wanneer ik mijn ei gehad zou kunnen hebben. Ik ben dus helemaal opgelucht. Nu nog 2 weekjes wachten, dan krijg ik de eerste echo en ik hoop dat deze heel mooi en goed zal blijken. Jullie succes meiden!
Monieqje....?? Laat je ons nog wat horen?? Ben zo benieuwd ennog steeds aan het duimen voor je hoor meis! nou hoop snel iets van je te horen, al is het maar dat je nog wel meeleest ofzo....? kusss
Hey meis sorry dat ik zo lang niks heb laten horen! dikke knuf! maar mijn vriend en ik hebben besloten even een "break" in te lassen. Dus ik ben veel minder online hier, want we moeten even rust nemen hierin want anders gaat het niet goed. En plus dat ik van baan aan veranderen ben bijna en ik wel zekerheid wil hebben met zwanger worden...dus wij hebben even onze droom op stop gezet. Ik wacht nu tot ik ongie wordt opnieuw (ben het namelijk wel geworden een paar dagen later, huisarts zei dat ik een hele late eisprong heb gehad ) en dan ga ik weer beginnen met de pil (Microgynon 30) omdat we dat gehannes met condooms niet willen...ik hoop me weer snel te kunnen melden hier dat we weer verder gaan Ik wil jou HEEL VEEL succes wensen en ik hoop dat als ik binnenkort weer eens kom gluren dat je een mooie zwanger banner heb Meis heel veel sterkte en mijn duimen blijven draaien voor jou ook al ben ik bijna niet meer online! Ik blijf aan je denken! En heel erg bedankt voor je hulp en steun! Je bent echt een TOPPER! Dikke knuf
hey Mo! fijn om iets van je te horen, maakte mij al een beetje zorgen... Ojee toch ongi geworden, tja dat is echt even balen zeg! Maar even stop erop dus,...kan mij voorstellen als er veel dingen te gebeuren staan dat je even wilt wachten,.... nou meis laat je het weten als je weer begint,...en af en toe maar even komen kijken hiero hoor... Wij gaan ons best doen deze maand dikke knufffffff
Thanks meiden! En Berretje leuk van je verzoek om vrienden te worden ik heb hem geaccpeteerd! ik hoop dat wij ons snel weer hier kunnen melden maar eerst maar even me volgende ongie afwachten en dan beginnen met de pil en dan even lekker van elkaar genieten Succes meiden met zwanger worden! Dikke knuf Mo