sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik naar mijn idee overal last van dat het duid op een zwangerschap(zit tussen de oren dus) en helaas komen dan de weer. maar nu heb ik nergens geen last van! wat een raar lichaam...soms om gek van te worden liefs...
ja je kan jezelf helemaal gek maken als je wil, ik weet er alles van en dan was ik nog snel zwanger, ik kan me voorstellen dat meiden die wat langer bezig zijn soms echt wanhopig worden van hun eigen lichaam!
@ Ja meis. Ook ik ken dat gevoel maar al tegoed! En ik zit al in ronde 22, dus je begrijpt.... Ons lichaam is een kei met ons in de maling te nemen helaas.... Groetjes en suc6! Marjo
Haha, hier nog zo'n schijnzwangere...... Tja, als het eenmaal tussen de oortjes zit is het moeilijk los te laten he? Het is een kunst rustig en stoïcijns te blijven onder alles wat je in je lijf voelt, want je lijf gaat zich toch gedragen naar wat je onbewust denkt. Dus zodra je denkt zwanger te zijn, ga je ook meer en meer klachten krijgen en/of denken te herkennen die daar op lijken te wijzen. Keep it cool 8)
hey, hier hetzelfde. De ene maand voel ik me helemaal zwanger en de volgende maand weer helemaal niet maar tot nu toe komen onze rode vrienden steeds weer stipt op tijd. Ik probeer er maar geen conclusies aan te verbinden.
pff hier nog zo 1! af en toe word ik er helemaal knetter van inclusief hubbie ben ik bang andere maand voel ik weer helmaal niets en dan zeggen ze je moet er niet teveel mee bezig zijn maar het gebeurt vanzelf!
Ook mij klinkt dit bekend in de oren. Ik voel me elke maand weer zwanger (de eerste ronde was ik er zeker van, haha). Al die kwaaltjes die ik met de pil nooit had en die tekenen van zwangerschap kunnen zijn.......maar dus ook van ongi..... Ik wordt helemaal gek van mezelf. En ook mijn hubbie wordt bij tijd en wijle gek van me. Ja, je bent gewoon een beetje neurotisch nu, geeft niet hoor. Haha! Het vroelijk lichaam is idd niet logish en wel om gek van te worden. Hopelijk is voor ons allen dit vage gedoe over. Zwanger met al z'n kwaaltjes lijkt me helemaal top.
Heel herkenbaar....ik heb nu zelfs dat ik al 10 dagen voor de datum ongi meen te kunnen voelen of ik zwanger zou kunnen zijn of niet....maar de eerste zwangerschapsverschijnselen als heel erg moe voelen, veel witte afscheiding, licht misselijk gevoel dat kun je toch pas voelen als het eitje is ingenesteld, zo'n 8 dagen na de eisprong? Of zijn er meiden die ook al eerder duidelijke verschijnselen voelden? Vermoeiend hier zo mee bezig te zijn Groet, Koosje
Hier nog een die er ook last van heeft. Ben vaak moe en misselijk, borsten zijn gegroeid. Ben soms niet te geneten, heb last van nestdrang (poetsen, opruimen)....