Rare pijn...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Risu, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hallo Dames,

Miss dat iemand dit herkend :(

Sinds een paar dagen heel last van rare pijn in mijn onderbuik. Bijvoorbeeld als ik te snel opsta, iets optil, maar ook als ik me omdraai in bed. Het is een heel gemene stekende/krampachtige pijn. Net of je iets verrekt ofzo in je buik... nu zit het veelal rechts.

Bij onze eerste kan ik met niet herinneren dat ik hier last van had. Bij de tweede wel, daar zat die pijn alleen links.. de tweede zwangerschap is helaas anders afgelopen dan we gehoopt hadden.

Heb toen niet zo stil gestaan bij die pijn (ookal was het best onprettig) Maar nu ik het sinds een paar dagen weer heb... vraag ik me toch af of meerdere meiden last van dit gevoel hebben in het begin van hun zwangerschap? (bij de tweede had ik het tot op de dag dat ik ben "bevallen") Daarna was het weg...

Mijn man en ik wilden er na het verlies meteen weer voor gaan, dus hopelijk is het raak, en anders snel raak :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb het 1 x gehad zoals je beschrijft, het heeft een uur geduurd, en ik verging, maar weet tot de dag vandaag niet wat het is geweest.. er werd gesproken over gekantelde baarmoeder of ontstoken baarmoedermond, omdat het bij mij vlak na het klussen kwam.. maar heb er geen last meer van gehad.. maar was helaas ook niet zwanger ;)

3. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dank je :) heb ook geen idee.. het voelt als bandenpijn. Maar durf niet te geloven dat het zo vroeg al zou kunnen (ookal was dat bij de 2e wel het geval)... Donderdag moet ik naar de gyn. Als ik dan zwanger blijk te zijn, tja.. dan weet ik waar het vandaan komt!

4. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik ben net 5 weken zwanger en ik heb precies wat jij omschrijft.. Succes! ;)

5. belgje1976

1 jul 2012
    98
    0
    0
    buitenschoolsde kinderopvang
    belgisch limburg
    hoiii,

donderdag ben ik 19 weken en ik herken helemaal wat jij hebt. ik had er ook vrij vroeg last van. vooral bij het snel rechtstaan. bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes, maar deze keer :) ik lijk soms een vrouwtje van 80 :)

grtsss

6. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoi Belgje,

De pijn die jij omschrijft zou groeipijn kunnen zijn, dit komt doordat je baarmoeder groeit en dat geeft de pijn.

Ik ben moeder van een dochtertje van 1 en had hier ook last van tijdens de zwangerschap al in het prille begin.(zelfs al voordat ik wist dat ik zwanger was, was eigenlijk een van de eerste symptomen!)

Nu zijn we bezig voor een tweede en ik moet over acht dagen ongesteld worden (liever niet dus...;))
    Nu heb ik die pijn die jij omschrijft al drie dagen, bij mij is het met hoesten, niezen, bukken, gaan zitten, maar ook als ik me baarmoeder indruk voelt het een soort van gekneusd of beurs??Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven??;)

Hopelijk is het een teken van zwangerschap!

Liefs baby..

7. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Lees net in een reactie van je, dat je vandaag naar de gyn moest!En wat kwam eruit???Ben heel benieuwd!Hoop dat het raak is voor je...:)

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik ook! Heb je al nieuws?

9. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hi lieve dames,

Helaas nog geen zichtbare zwangerschap op de echo! Ze heeft wel gezien dat mijn eisprong afgelopen maand is geweest... Dus dat zou betekenen áls ik zwanger zou zijn.. het pas heel pril is. Wat ze niet heeft kunnen zien op de echo. Dus nog even afwachten... na het weekend doe ik nog een testje. En de gyn vertelde dat als ik over 2 weken nog steeds niet ongesteld geworden ben ik ff moet bellen om te prikken op hcg.

Dus nog steeds afwachten :(

@ baby, over een weekje kan je testen! ben benieuwd :) idd met niezen, hoesten enzo echt een naar gevoel!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zoiets heb ik ook.. Trekt een beetje naar de lies? Maar goed mijn ei moet nog komen ;)

Deel Deze Pagina