Preggiepop lolly's : helpt het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Timiris, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hallo,
    Aangezien ik mijn eerste zwangerschap van het begin tot het einde misselijk ben geweest,tot ziekenhuisopnames aan toe,was ik me aan het inlezen over 'Preggie pops'.

Wij hopen binnenkort weer zwanger te zijn en als het allemaal zo gaat zoals mijn eerste zwangerschap, wordt dat weer veel bezoekjes aan de wc. :p

Dus ik vroeg me af of er hier meiden zijn die misselijk waren en die belly/preggie pops hebben geprobeerd, en natuurlijk: hielp het je??;)

Voor degenen die het niet kennen : Preggie Pops

2. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb er wel naar gekeken, maar ik vond de smaken niets. Ik werd van geuren of smaken al misselijk, en ik kan me niet voorstellen dat ik dan een lavendel of citroenlolly in mijn mond moet stoppen.
    Maar ik ben dan ook niet zo misselijk geweest als jij, je kan het altijd proberen toch?

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik lees mee. Ben benieuwd!

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik moet trouwens zeggen dat ik nu wel gewoon zin heb in een lolly :D

5. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Dat had ik me oo al bedacht,daarom leek het me zo raar.

Maar ik wacht eerst even af of er mensen zijn bij wie het geholpen heeft:)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee hielp bij mij helemaal niks :(
    Seabands hielpen bij mij wel. Haalde niet de hele misselijkheid weg maar wel de scherpe kantjes zeg maar ;)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk. Elk mens en elke zwangerschap is verschillend.
    Kan goed zijn dat ze bij jou wel werken. En je kan als je maar 1 smaak lekker vind, alleen die smaak bestellen.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Heb ze niet geprobeerd, maar een gewoon zuurtje hielp ietsjes (nu was ik denk ik niet zo misselijk als jij), dus lijkt me haast dat dit iig eenzelfde soort effect zou hebben. Je kan het allicht proberen..
    Hopelijk ben je snel zwanger en dit keer minder misselijk..

9. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik was niet eens érgens misselijk van, zelfs een neurtraal slokje water wilde niet binnenblijven :p
    Daarom denk ik enerzijds dat het juist misgaat met zoete smaakjes en geuren... Ik had verwacht dat er een werkzame stof inzat, maar dat blijkt niet zo te zijn.

Mamzie: wat is/zijn seabands?

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi..

Ik heb ze ook gezien op internet..en was er ook benieuwd naar...
    Ik heb ze niet besteld ofzo want ik had zo mijn twijfels erover.
    Bij deze zwangerschap ben ik ook ontzettend misselijk van 's morgens tot 's avonds laat (gelukkig gaat het nu beter.. Afkloppen :D)
    Ik heb mijn gyn gevraagt of hij med had tegen deze enorme misselijkheid en wat een wonder middel :) ben zo blij dat ik de zetpillen (emasafene) gekregen heb... misschien voor jou evt ook een idee als je weer zo misselijk zou worden. Het haalt echt de ergste pieken eraf.

Maar wie weet is je volgende zwangerschap weer anders...
    Bij mijn oudste was ik alleen 'smorgens misselijk en moest elke dag overgeven meteen na het eten... daarna was het over...
    Bij de jongste was ik 's ochtends wel misselijk maar door kleine beetjes eten was ik er al gauw weer vanaf en bij hem maar 2 keer overgegeven.
    Nu deze zwangerschap dus continu misselijk.. niet elke dag overgeven maar wel vaker dan bij de jongste.. En nu houd de misselijkheid nog aan en dat had ik bij de andere 2 ook weer niet...
    Hopelijk is je volgende zwangerschap anders ;)

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik vond ze nogal prijzig dus heb ook bij de ha Emesafene gehaald (gewone pilletjes) en voel me sindsdien een stuk beter.

Vond er ook nogal vreemde smaken bijzitten bij die lollies...

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    seabands zijn bandjes die je om je pols moet doen. Er zit een balletje in en dat druk ergens tegenaan en dan verminderd de misselijkheid. ( acupressuur )
    Word vaak gebruikt tegen reisziekte maar je kunt het dus ook heel goed gebruiken tegen zwangerschapsmisselijkheid.

Je kunt ze gewoon kopen bij de drogist ( iets van 14 euro )
    Gebruiksaanwijzing zit erbij want je moet ze dus wel op een bepaalde manier om doen.

Je kunt het altijd proberen ;)

13. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Zetpillen heb ik gehad,die hielpen heel ietsje,zei het niet dat ze bij mij een astma-aanval triggeren :( Dus ik mag ze niet meer gebruiken.
    Ik was de hele dag misselijk,vanaf week 5 t/m week 25 , daarna werd het beter.

Mamzie,bedankt,daar ga ik eens voor rondkijken!

Deel Deze Pagina