je hebt al gebelt zie ik dat was ook mijn eerste reactie ben wel erg benieuwd wat het is.. het lijkt mij toch ook weer geen ontsteking
fijn dat je vandaag nog terecht kan! ben erg benieuwd wat het is het ziet er niet normaal uit... succes he!
Hooo eens hent, dat ziet er echt niet goed uit. Lees dat je hebt gebeld, goed zo! Het ziet er uit als doodvlees Misschien een flinke infectie in zijn teen? Sterkte!
Ik had idd ook gelijk gebeld, ook vanwege de hoge koorts. Maar dat heb je al gedaan nu hopelijk is het niets ergs, vind het een heel raar plekje!
Ik wil je niet bang maken maar het lijkt een beetje op gangreen, zo met die rode rand er om heen. Dus inderdaad zsm gaan. Gewoon vroeg in de wachtkamer gaan zitten en hopen dat je eerder kunt.
Kan ikbegrijpen maar. Mijn opa had ook zon plekje en dat werd steeds meer en toen hebben ze zijn teen afgezet. Dus ik kan me de reactie goed voorstellen eigenlijk.
Heeft die niet gewoon zijn teen gestoten of ergens klem gezeten?. Lijkt mij eerder een flinke blauwe plek of idd een bloedblaar. Ik ben vlgns mij de enige die zich niet al teveel zorgen hierover maakt. Ik ben benieuwd wat de bevindingen van de huisarts zullen zijn. Gr Ingrid.
hoop dat het niets ernstigs is idd maar vind het ook op een bloedblaar lijken mischien is er iets op gevallen of zich ergens aan gestoten
nee, dat is ook zo.. maar er leven zoveel verschillende bacteriën op je huid en omgeving, een klein defensie foutje in je lichaam en een slechte bacterie ziet kans om zich uit te breiden... Wat misschien een klein schaafwondje als voedingsbodem. Was van de week nog op het nieuws die man die was gevallen met basketballen. Week later moest zijn been er af gezet worden omdat hij een vleesetende bacterie had opgelopen, tijdens het vallen, op een basketbal veldje. (Wel weer een ander verhaal aan gekoppeld, want dat had helemaal niet zo gehoeven als de eerste hulp hem niet meermaals naar huis had gestuurd.