Alles kan maar ik geloof er niet in.Een basketbalveld is een kunstveld en daarvan is bekend dat dit vervelende tot zeer ernstige gevolgen kan hebben wanneer je hier een verwonding oploopt en de omgevindsfactoren positief zijn(lees negatief)
Ik zou ook gaan wanneer ik de blauwe verkleuring niet kan verklaren en idd de combinatie met koorts maar mogelijk heeft die een andere oorzaak.
Is ook zo, buiten dat komen daar natuurlijk veel mensen bij elkaar, die ook weer overal zijn geweest. Maar je weet het gewoon niet. Het is goed dat ts nu bij haar HA is.
Geloven of niet mijn opa was aan24 toen hij tegen een deur aan liep en dus 3 dagen later werd zijn teen afgezet omdat hij afstierf. Mijn opa is nu 80 en kern gezond nog steeds.nooit meer iets gehad alleen die teen
Natuurlijk kan iets wel zomaar afsterven. Je hoeft het maar te stoten je weerstand hoeft maar iets afwijkend te zijn,en de genezing verloopt verkeerd. Ts ik hoop dat je inmiddels al weet wat het is. Sterkte
ik vind het er als een bloedblaar uitzien, vooral omdat ie gister rood was en nu blauw. Heb dit zelf een paar keer gehad en dat zag er precies zo uit. Misschien toch ergens zijn teen tussen gehad . Er heersen allerlei virussen dus ziek zijn is niet zo vreemd. Maar ik ben geen dokter. is goed dat ie even meekijkt
Een kennis van een oud collega van mij ging een keer verkeerd op haar knieën zitten en haar knie werd heel dik, bleek een vleesetende bacterie te zijn. Gelukkig heeft ze haar been nog, maar daar is maanden overheen gegaan en ze is echt heel erg ziek geweest. Dus zodra iets er vreemd uitziet en zeker als je het niet kan verklaren, meteen naar de huisarts! Ik ga niet snel naar de huisarts, maar voor dit soort dingen echt wel! Ben benieuwd wat het is en hoop dat het niets ernstigs is... Reacties over afsterven enzo kan je natuurlijk wel verwachten als je dit op een forum zet
Hopelijk is het iets onschuldigs. Goed dat de dokter er even naar kijkt, zeker in combinatie met koorts.
Ziet er een beetje uit als een streptokok bacterie infectie, dus afstervende teen. Hier een buurvrouw met het zelfde beeld. Hopelijk zijn er dan op tijd bij dan komt het wel goed!
Heb nu al een paar keer gekeken of er al wat bekend is, maar nog niet.....hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.....