Zo dat ziet er raar uit. Het eerste wat in mij opkwam was ook dat de teen aan het afsterven was, maar hoe ik daar bij kom? Geen idee. Ben benieuwd wat de HA zei!
Zelfs zonder die koorts zou ik de HAP al gebeld hebben hoor. Hoop dat het niks ernstigs is, sterkte TS!
Nou dat is dan wel weer erg dramatisch maar het ziet er wel uit als een 'volgelopen' blaar. Pus/bloed. Het is iig. niet helemaal normaal.
Ik zit nog even goed naar de foto te kijken en eerst vond ik het er ook uitzien alsof het aan het afsterven was , maar het zou ook best een bloedblaar kunnen zijn eigenlijk. Ben wel erg benieuwd, hoop dat alles goed is.
Hoge koorts in combinatie met zo'n blauw/zwarte verkleuring? Dat zou voor mij (op basis van het verhaal) als arts reden zijn iemand direct langs te laten komen in verband met de kans op necrotiserende fasciitis (ontsteking met vleesetende bacterie). Ik vermoed dat TS met kind in ieder geval in het ziekenhuis is om uit te sluiten dat er sprake is van deze infectie en dat dit de reden is dat TS nog niet gereageerd heeft.
Ziet er idd niet goed uit! Hopelijk was het gewoon een bloedblaar en verder niets ernstigs! Sterkte ermee!
Jeetje ik lees de hele tijd al mee en het wordt nu idd wel spannend. Vond het er naar uit zien op de foto, hopelijk niks ernstigs
Jeetje wat een nare plek, veel sterkte daarmee. Hoop dat TS dit topic "gewoon even is vergeten", maar het lijkt mij ook wel iets dat gelijk behandeld moet worden (lees: ieg infectie). Brrr.
Het was een infectie.. Ze hebben een kweekje afgenomen omdat ze niet weten wat hij precies heeft.. Hij heeft ook grote rode vlekken op armen en benen en de arts kan die niet verklaren... En koorts was 41 graden De huisarts heeft ons meteen doorgestuurd naar de seh.. Hij is nu opgenomen op de kinderafdeling.. Ze weten niet precies wat hij heeft... Dat horen we morgen misschien.. ( de chirurg heeft de plek opengesneden en een kweekje eruit gehaald.. Over 5 dagen weten ze pas wat voor bacterie het is) Ik ben nu ff thuis spullen pakken... En ga zo terug naar het ziekenhuis.