Jeetje dat is best heftig.... sterkte, hoop dat ze snel erachter zijn wat het is en dat ze het goed kunnen behandelen!
Oooh wat naar dit voor jullie maar hopelijk valt het allemaal mee en is het zo te verhelpen met antibiotica. Sterkte en knuffel voor je jochie !
Jezus dan verschiet je ook. Gelukkig is uk nu in het ziekenhuis. Hoop dat je snel weer naar huis mag met een gezond kindje. Succes en sterkte
Dankjulliewel allemaal.. Ik had dit echt niet verwacht,, ik had eerder gewoon verwacht dat de huisarts zou zeggen dat het een Blauwe plek was en we gewoon weer naar huis konden gaan... Ik hoop dat ik snel weet wat er aan de hand is.. En dat het goed te behandelen is...
Heel veel sterkte met je knulletje, hoop dat ze hem snel en adequaat kunnen behandelen. Laat dit alsjeblieft een waarschuwing zijn voor andere ouders dat je met zoiets nooit moet afwachten en meteen naar de hap of seh moet!
jeetje TS, schrikken voor jullie zeg Hoop dat er snel meer duidelijkheid is zodat ze snel gericht kunnen gaan behandelen. sterkte!
Zo wat heftig! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat jullie duidelijkheid krijgen. Beterschap en sterkte.
Jee dat is schrikken zeg! Hopelijk snel duidelijkheid en een passende behandeling, en knapt je zoontje heel snel op! Beterschap!
Nou meid, heel veel sterkte voor jullie! Neem aan dat hij wel direct behandeld wordt eigenlijk. En dat ze dan over vijf dagen de behandeling evt nog beter kunnen maken als ze weten welke bacterie het is/was. Zo ging het bij ons bij blaasontsteking ieg: direct behandelen met breed spectrum ab, en kweek maken voor de zekerheid. Heel fijn dat je hier even hebt geupdate trouwens. Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en hij gauw opknapt.
dit verwacht je ook niet gelukkig is hij nu in goede handen en kunnen ze gaan behandelen heel veel sterkte
wow schrikken hoor, je hoopt natuurlijk dat je naar huis word gestuurd als "zeikerd van een moeder" met een blauwe plek , goed dat je gisteren toch nog bent gegaan, ik ga zelf helemaal niet snel naar de dokter maar onverklaarbare plekken en zeker in combinatie met koorts dan gaan er toch wat bellen rinkelen en blijkbaar dus goed qua instinct..