Beterschap! Ik hoop dat het niets ernstigs is en hij weer snel thuis is. Je hebt goed gehandeld, ik kom ook niet te vaak bij de huisarts en wacht eerst af.
Jeetje dat is schrikken!! Ik had dit niet verwacht. Nu zie je maar weer dat je eerst iets in het echt moet zien ipv op een forum. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel weten welke bacterie het is en dat ze gericht kunnen behandelen.
Jeetje heftig hoor! Goed dat je toch gegaan bent ik zou met dit soort dingen ook niet wachten. Maar ik ben dan ook erg op mn hoede wat betreft bloedvergiftiging of een meningitis. Als kind had ik ook een klein plekje onder mn voet wat op een gegeven moment blauw was binnen een hele korte tijd en ernaast zat ook al een klein plekje. Ik zat toen ook al tegen een bloedvergiftiging aan. En als ik nu hoor dat hij ook meer vlekken heeft ben ik blij dat je gegaan bent.
Veel beterschap voor je ventje, moet zeggen dat deze topic me wel heeft geholpen. Sinds een paar dagen zag het linker grote teen van mijn zoontje enorm rood en vanochtend dus ook zo'n grijze plek maar dan veel kleiner. We waren al van plan om naar de ha te gaan, maar nu wist ik wel helemaal zeker want ik herkende het direct van je foto. Hopelijk is je zoontje er rap overheen en weten jullie wat er precies aan de hand is. Hier was het een simpele ontsteking.
Ja zo doen ze het hier ook.. Zodra er bepaalde bacteriën naar boven komen in de kweek wordt de antibiotica ook aangepast..
ja het gaat opzich wel al beter... hij eet fruit en drinkt.. temperatuur is 37.9.. hij loopt een beetje alleen had hij ook rode vlekken op zn armen en benen.. en die vlekken zijn nu zo erg dat zn hele armen en benen rood zijn... ze weten nog niet wat het is !!
maar .. ik heb gevraagd om dit toppic te laten sluiten .. wilt iemand nog weten hoe het gaat kan dat via pb