Het begint met van een soort luchtbellentjes onder me huid een klein rondje daarna gaat me vel vervellen en wordt het er omheen helemaal wit het brand en doet pijn alsof er een brandplek zit.. dan gaat het weer langzaam over en begint het weer na een tijd van voor af aan wel merk ik dat de plek steeds groter wordt.. Ik vind die belletjes onder me huid zo raar maar zie nog niet de nut om naar de dokter te gaan maar wil van de week denk ik tovh maar eens gaan.. Iemand enig idee? Heb een foto gemaakt maar je ziet het niet goed krijg het niet goed om de foto
Acrovesiculeus eczeem - Wikipedia Dyshidrotisch eczeem | huidinfo.nl | heldere informatie van de dermatoloog Dyshidrotisch handeczeem: foto's in hoge resolutie ??
Ik weet niet hoe het heet, maar in de blaasjes zit vocht en dat is erg besmettelijk. Dus beter niet open maken...
ik maak de blaasjes niet open die gaan vanzelf open en het zijn niet echt blaasjes het zijn kleine puntjes in me vel heel raar kan het niet goed uitleggen
Als je er echt last van hebt en er evt wat voor wilt hebben (of advies), zou ik naar de HA gaan. Maar denk niet dat het iets schadelijks/ernstigs is Ik heb ook wel eens van die jeukende bultjes gehad op mijn handen, maar ging vanzelf weer over.
Ik heb het op mn voet gehad, bleek gewoon een schimmeltje te zijn ... Wat ook nog kan, al is je hand wel een rare plek, is gordelroos, lijkt het een beetje op de waterpokkenblaasjes?
neej de blaasjes zitten ook niet op de huid maar erin hetziet er heel raar uit mijn huid is glad en dan zie je in mijn huid allemaal kleinte puntjes (bubbeltjes) alsof er een paar kleine eitjes in mijn huid zitten
Is het niet een wrat, want zo klinkt het mij een beetje in de oren. Weet alleen niet of die ook weer weg kunnen gaan.