Heeft iemand dit en is het echt zo mooi? Ik heb een prachtige foto van Milan en Misha, gemaakt door een fotograaf. Ik zou hier graag iets bijzonders mee willen doen en in de kamer hangen. Nu zag ik dus deze mogelijkheid en het zou fantastisch in ons interieur passen. Alleen nog even een probleem dat ik alleen de foto heb, deze staat niet op mijn computer. Zal de fotograaf eens een mails sturen of dit niet alsnog kan... Ben benieuwd naar ervaringen...
Wij hebben een foto van Rotterdam CS (+/- 1950) op aluminium aan de muur hangen en ik vind het nog steeds erg mooi. Anders dan met doek is aluminium vrij plat en zie je geen structuur van het doek door je foto. Daardoor vind ik het mooier. Het is wel vrij modern.
Wij hebben een heel grote plaat uit de jaren '50 (zwart/wit) op aluminium aan de muur hangen. Anders dan met doek is aluminium vrij plat en zie je geen structuur an het doek door de foto. Ik vind het daardoor mooier. Het is wel vrij modern, dus dat moet in je interieur passen.
Toevallig hebben ze een aanbieding op mp daarover.. Ik heb zelf geen ervaring maar denk zeg het ff scheeld misschien in de kosten
Athina, ik ging inderdaad googlen op plexiglas en kwam toen aluminium tegen. Dat lijkt me net even ìets mooier in ons huis staan Zilvervosje, ons interieur is redelijk modern. Een antraciet grijze vloer. Eèn muur grijs, de rest wit. Meubels van onbewerkt teakhout... Mijn gevoel zegt dat zo'n aluminium foto heel mooi staat, maar wil gewoon zeker weten of het echt zo mooi is of dat het mensen juist tegenviel toen ze het binnenkregen... MrsNuke, dankjewel voor de tip. Maar ik denk dat ik eerst maar eens contact op moet gaan nemen met de fotograaf of ik deze foto nog digitaal kan krijgen..
wij hebben trouwfoto op aluminium laten drukken (groot formaat) en ik moet zeggen dat ik het nog steeds prachtig vind vooral zwart/wit vind ik heel mooi uitkomen en als je je verlichting nog een beetje mooi opstelt, dan geeft dat weer een mooi effect op de plaat!
Het viel bij ons ook zeker niet tegen! Ik vind het eindresultaat heel mooi, bijna alsof je een enorme foto aan de muur hebt. Hij is bij ons wel mat, overigens. Ik weet niet of je daar nog keuze in hebt, maar ik zou mat aanraden.
Ik ga er werk van maken. Als het zover is, zal ik de foto showen. De foto is heel sober van kleur. Witte achtergrond, kleding in wit/antraciet/blauw tinten, echt heel erg mooi...