mijn borsten zijn best gegroeid! ik had altijd al wel een grote cup maat, maar sinds ik zwanger ben heb ik snachts mijn bh aan moeten houden vanwege de pijn, gistere dacht ik, ik zal ze eens een nachtje uitlaten, en was toen aan het voelen of ik ook echt daadwerkelijk voelde dat ze groter geworden zijn, en ja dat is zo, maar wat ik zo raar vind alleen mijn linkse borst die is echt zoveel meer groter dan mijn rechter borst... mijn rechtse borst zal mischien ok wel ietsje gegroeid zijn maar niet veel, maar die linkse wel veel volgens mijn wel 2 cupmaten!is dat normaal???
Meid, heel herkenbaar hoor. Hier zijn ze ook enorm gegroeid, terwijl ik ook al goed bedeeld was. Bij mij is het verschil niet groot, maar dat zal best kloppen. Het zweet zo vreselijk onder mijn borsten, mijn slaapshirt is er helemaal nat van... Wat dat betreft zou ik graag een kleiner maatje willen hebben!
Mijn borsten namen ook heel snel in maten toe. Ik ging snel aan de zwangerschapsbh's ook al zijn ze niet erg charmant. Maar moet wel bekennen dat ik daardoor minder pijn kreeg in mijn borsten. Het is even wennen zo'n bh maar na een tijdje zitten ze toch wel erg lekker. En ik zweet ook onder mijn borsten nu.... en ik ben iemand die normaal amper zweet maar door mijn zwangerschap pffff niet te doen.....
Ik ben erg klein van mezelf (kleine A, eigenlijk AA). Zit nu op echt een heel volle A, zou denk ik makkelijk een B aankunnen. Dat is al sinds wk 6 zo! Ik heb striemen van de bh, en mijn borsten doen nu ook weer heelveel zeer (groeipijn, denk ik dan maar ). De ene keer juist de rechter, dan weer de linker. Denk niet dat de ene echt groter is, maar de groei hoeft niet helemaal gelijkmatig te zijn.
Ik heb van mezelf altijd een cup C, maar inmiddels zit ik op een E. Nou mag niet hopen dat dit zo blijft. haha
ik ben van een AA naar een flinke C gegaan (op dit moment en ik hoop niet dat het nog verder groeit) maar ook mijn borsten groeien ongelijk en dat is duidelijk te zien.
hier groeie ze ook ongelijk hoor heb meer last in me linker maar me rechter is duidelijk een stuk groter. nu kan ik gelukkig nog met een wijdte maat groter want een cup maat groter is niet te doen in mijn maat (H) heb ook al vrij snel voedingsbhs gekocht want zwangerschapsbhs zijn ern iet in mijn maat te vinden. als je echt striemen ed hebt zou ik echt een groter bh kopen is beter voor je bosrten anders doen ze aleen maar meer zeer. want je knelt zo de melkkanalen af