Hey hey, ik ben in Augustus uitgenodigd in SF. Supervet, maar niet goedkoop helaas. Nu ga ik op zoek naar tickets, maar misschien hebben jullie tips waar te boeken, aangezien er behoorlijke prijsverschillen kunnen zijn. Het is voor 2 volwassenen, een 17-jarige en een kind van 6 jaar. Vliegveld maakt niet uit (Düssendorf ook geen probeem). Thx!
zou ook even kijken op cheaptickets.de want vaak zijn via daar de vluchten goedkoper als via de Nederlandse sites
Hmmm het vliegen naar Amerika is duur.. Wij waren aan het kijken om in augustus naar Orlando te gaan maar waren per persoon al 1045 kwijt voor de vlucht. Daar komt dan nog de huurauto bij,overnachtingen en wat leuke dingen doen dus helaas stellen we het even uit...
Vliegen naar San Francisco is ontzettend duur. Wij zijn in augustus 2012 op huwelijksreis naar Amerika gegaan. We vlogen naar San Francisco en terug vanaf LA. We hebben alle mogelijke websites bekeken om de goedkoopste vliegtickets te krijgen maar kwamen toch nog uit op 2.300,00 voor 2 volwassenen. Je moet dus echt rekening houden met minimaal 4,000.00 in totaal. Wij gebruiken vaak de website Expedia.nl om de vluchten te kunnen vergelijken.
De goedkoopste die ik net vondt was 950 via Amsterdam naar Orlando. Wel met overstappen dan...misschien kun je daar eens kijken,ik keek via cheaptickets...
Inderdaad op World Ticket Center kijken en dat elke dag weer. Zo kom je er ook achter of het juist in het weekend of op een bepaald tijdstip duurder of goedkoper is. Het is overigens wel zo dat augustus relatief duur is, dus zou dr wel wat geld voor uittrekken. Wij zijn toen in april-mei op huwelijksreis geweest en betaalden toen MAAR 550 euro p.p. Overigens lijkt het wel alsof je pc ook onthoudt dat je naar de prijzen hebt gekeken, dus soms ook even vanaf een andere laptop, pc of wat dan ook checken! Succes! Het is overigens supergaaf!!
Wij boeken vaak met de klm werelddealweken, volgens mij zijn ze net geweest. Maar SF is duur en in de zomerperiode helemaal. Ook vaak goede deals te vinden op expedia, maar dat verschilt van dag tot dag. Zelfs een uur later kan je weer een andere prijs hebben. Vliegen vanaf brussel met Brussels of AA is ook goed te doen. En idd, regelmatig je browsegeschiedenis en cookies even opruimen.
Als je in SF bent is een bezoekje aan het restaurant "The Stinking rose" een must Veel plezier alvast... Ik voelde mij echt onwijs thuis in deze gave stad!! Succes met zoeken naar tickets.
SFO is top, heb er enkele jaren gewoond! Kijk even op ticketspy.nl en idd vliegen via België of Duitsland. Kayak is goed en vergeet ook vooral niet op de websites van de vliegmaatschappijen zelf te kijken. Succes en veel voorpret alvast!
Mijn schoonbroer en schoonzus wonen ook in de buurt van SF. Volgens mij hadden mijn schoonouders laatst een vlucht van 850,- retour p.p. Was met tussenstop in Parijs.