33 weken en de baby wou al komen

Discussion in 'Zwangerschap' started by avd, May 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. avd

avd Lid

Jan 14, 2011
    56
    0
    0
    Vorige week donderdag, ik voelde de baby niet en had wel wat meer harde buiken dan normaal.
    De week ervoor slijmprop verloren maar ja dat wou niks zeggen...
    Wij naar de verloskamers, wat bleek de baby was zo rustig omdat hij zich al klaar aan het maken was voor de bevalling die bleek ook al aan de gang....

Bij mijn eerste ingeleid dus kwamen de weeën heel heftig dus merkte niet dat ik bezig was.

Weeënremmers gekregen hielpen niet direct, ontsluiting werd meer tot 4 cm en 13 uur later zeiden ze jij gaat vandaag bevallen...was 33 weken en 4 dagen, had ondertussen al longrijpers gekregen.
    Helemaal al voorbereid op wat komen gaat, stopt gelukkig de ontsluiting.
    Heb nog 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, kreeg hoge hartslag van de remmers dus moest stoppen, ben nu thuis en het blijft rommelen maar dat kan ook zo nog wel even duren.
    Hopelijk blijft hij zitten tot 37 weken dat is nu nog 3 weken dan gaan ze me een handje helpen de baby ligt 3 weken voor dus dan mag het.
    Spannend nu!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    wow, zeker spannend! hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten, veel succes iig!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zeker heel spannend! Hoop voor je dat je kleintje nog even lekker warm blijft zitten! Succes meid en sterkte met alles wat er komen gaat.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hoop ook dat jullie kleintje nog even blijft zitten.
    Zie dat je ook een juli mama bent :) Er zijn helaas al meer mama's rond de 34 weken aan het rommelen met weeën, ontsluiting etc.

5. avd

avd Lid

Jan 14, 2011
    56
    0
    0
    Hoi Kaatje,

Het blijft onrustig, afgelopen nacht geen oog dicht gedaan.
    Super erge harde buiken en pijnlijk, dacht dat het ging beginnen maar tegen de ochtend viel ik in slaap en toen ik wakker werd was het rustig.
    Maandag ben ik 35 weken dat geeft me wel weer een geruster gevoel.

6. Dais77

Dais77 Actief lid

Nov 22, 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Jouw verhaal lijkt op mijn verhaal. Ik ben inmiddels 39 weken zwanger.

Sterkte. Het is bij mij op een paar uurtjes na al weken rustig.

7. mama van sem

mama van sem Actief lid

Mar 10, 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je verhaal lijkt ook op mijn verhaal, met 27 weken een verweekte baarmoedermond en 1 cm ontsluiting......en heel veel harde buiken en weeen.....uiteindelijk als een wonder met 39 weken pas bevallen! (Door platliggen) Hou vol!

8. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Wauw, wat spannend!!!!
    Hopelijk blijft de kleine zitten tot sowieso 37 weken!
    Succes hoor!

Share This Page