Weer aan de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rinskeeeeh, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Wij zijn bijna een jaar bezig om weer proberen zwanger te worden.
    De ovulatietesten zijn niet positief geweest, aan het begin dat we het probeerden heb ik 2 miskramen gehad en daarna ben ik niet meer zwanger geweest.
    Temperaturen heeft bij mij ook niet veel helderheid gegeven, want het is steeds hetzelfde.

Nou zat ik te denken:

Is het zinvol om weer aan de pil te beginnen zodat ik weer een regelmatige cyclus krijg en dan de pil af en toe te "vergeten" en dat 3 maanden lang?
    Of wordt je dan juist nog minder vruchtbaar?

2. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat vervelend! Ik zou alleen niet zomaar weer beginnen met de pil. Anders even langs je HA om advies te vragen mocht je dat nog niet gedaan hebben.

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Zou dit niet doen, de pil is geen hulpmiddel om een regelmatige cyclus te krijgen.. Hoe zijn je cyclussen?

4. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    De huisarts kan pas iets voor me doen als we een jaar bezig zijn.

Denk aan: hormoonbehandeling of ivf????

Tot die tijd kon ze niks doen voor me, alleen vertellen dat ik moest temperaturen en ovutesten kon proberen.

Mijn cyclussen zijn onregelmatig...

De ene keer zit er tussen ongi 1 en ongi 2 wel 4 weken, de andere keer weer 5 weken, soms 6, dan weer 4.

Ik kan er geen pijl op trekken

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom denk je regelmatig te worden als je de pil gaat slikken en deze ook nog eens af en toe wil vergeten te slikken:( Dan ben je alleen maar aan het rommelen met hormonen en raak je nog verder van huis!
    En wat is dan de bedoeling van het af en toe vergeten van de pil?
    Als je normaal al geen eisprong hebt, hoop je dan dat de pil die je geeft? Terwijl de pil je eisprong/cyclus juist plat legt? :(

6. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik weet het niet, toen ik aan de pil was ben ik zwanger geworden van de eerste. Vlak na de stopweek.
    Dus ik dacht: misschien krijg ik dan een regelmatige cyclus en lukt het dan beter dan nu het geval is.

7. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Niet doen hoor! Dit ontregeld alleen maar je cyclus en legt idd je eisprong plat!
    Een onregelmatige cyclus zegt overigens niets over de kans om zwanger te raken! Mijn beste vriendin heeft een hele regelmatige cyclus en is al 8 maanden bezig, mijn cuclus was onregelmatig en ik was 2x binnen 3 maanden zwanger (1 ma helaas.)
    Niet om het je in te wrijven hoor blijven maar ik hoop dat ik je gerust stel daarmee!

8. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik zal het niet doen, lijkt me geen verstandige keus.
    Helaas gaat het niet vanzelf, en moet je enorm veel geduld hebben, en dat is moeilijk ik weet waar ik het over heb helaas. Alleen jij weet dat je zwanger kan worden dus dat is positief!
    Nu nog hopen op een plak baby ! Succes :)

9. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Bedankt voor jullie lieve reacties

10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik zou t ook niet en zou even door pushen bij de dokter voor een verwijzing. Die kan je waarschijnlijk helpen!

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina