Hiel in buik van zoontje, 9 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koesje, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik ben nog niet zo heel ver maar zit een beetje met het volgende.
    Vanochtend op bed kwam de hiel van mijn zoontje best hard boven mijn schaambot terecht. Ik maak me nu een beetje zorgen of dit gevolgen kan hebben voor de kleine in mn buik? Of zit de kleine daar nog te diep voor achter het schaambot?
    Alvast bedankt!

2. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    In principe zit het nog helemaal achter je schaambot, pas met 12 weken begint je baarmoeder er bovenuit te komen. Als je geen pijn hebt, dan zou ik me geen zorgen maken.

3. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Mijn kindjes komen ook altijd knuffelen in het weekend bij ons en ook een paar keer per ongeluk een voetje in mijn buik gehad. Kindje zit goed beschermd.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.014
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Sowieso zit jouw baby nog veilig achter je schaambot. Maar ook als de baarmoeder er straks boven zit, hoef je je niet te snel zorgen te maken. Mijn buik heeft het ook regelmatig te verduren, met een peuter die toch met mama willen knuffelen en stoeien. De verloskundige legde uit dat als er hard op de buik geduwd wordt, dat de baby dan gewoon door het vruchtwater beschermd wordt en de andere kant op 'drijft'.

5. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    Ukje zit idd nog vrij diep, onder schaambeen, hier ook regelmatig voetjes id buik of kindjes die pardoes bovenop me komen zitten. Kan normaal geen kwaad. Anders zou je idd wel krampen/ pijn hebben of je heel ongemakkelijk voelen.

6. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Gynaecoloog heeft me verzekert dat de baby er zo vroeg nog niets van voelt.
    Hier ook een zoontje dat soms een beetje te wild is. Zo is hij al eens bovenop mijn buik gesprongen toen ik op bed lag. Was ik toch ook wel hard geschrokken.

7. Koesje

Koesje Niet meer actief

Bedankt meiden ben gerust gesteld!
    Toch fijn om even van anderen te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Heb gelukkig vandaag ook verder nergens last van gehad :)

8. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook niet anders dan dat het kindje goed beschermt zit in je buik. Moet ke eens bedenken hoe hard de verloskundige of echoscopiste in je buik drukken.

Ik denk dat het niet erg is hoor ;)

Deel Deze Pagina