Ik ben pas 9 weken Weet dat groei vd buik en de buikpijn daarbij hoort Maar aanhoudende steken link rond lies ook?
Hmm ga je makkelijk naar de wc, ik heb alsk even ni ben kunnen gaan daar ook steeds steken anders idd de groei
Ja op en af en toevallig vanochtend goed geweest Heb gisteren gewerkt en gezwommen, mss dat teveel Of moet vk ff belletje geven
Ik denk door de groei en rekken van de baarmieder en banden jebdaarom dienpijn hebt maar je kan altijd eens ten rade gaan als je jou ongerust voelt
Ik heb de eerste twaalf weken ook erg veel (lees continu) steken en pijn in mijn buik gehad. Onze VK zei dat het er bij hoorde.. Hoeft niet per sé zorgen te geven dus. Zodra je je wel zorgen maakt ergens over, direct de VK bellen, want beter te vaak dan te laat je zorgen laten blijken.
Ik heb ook af en toe zo'n steek, als ik hoest oid. Is heel normaal, je banden rekken op en staan op spanning 😊 Niet druk om maken!
Ik had in het begin vaak links last (kramp) onder in mijn buik, dus niet echt in mijn lies. Vond het ook erg raar, maar de kleine doet het goed dus heb geen idee waarom het aan de ene kant meer is dan aan de andere kant. Maar nogmaals, dat was in mijn onderbuik en niet in de lies.
Het is ws van werk. Heb nu 2 dagen gewerkt en steeds in rust miment begint mijn buik. Ik moet bukken en door mijn knieeen vaak en dat is ook best belastend dus... Maar goed hoop dat het nog weg gaat want anders ben ik zowat de dag na werk uit de running omdat ik best wat last heb... Ook niet de bedoeling lijkt me