Oh, die vond ik wel mooi Ze komt zo heerlijk normaal over, ook al is ze blind. Ik ben ook heel blij dat ze niet maatje mager heeft, maar gewoon de gemiddelde europese vrouwenmaat en er toch heel leuk uitziet.
Dove heeft altijd reclames met de 'gemiddelde vrouw' en dat vind ik ook wel mooi!! Maar dat een blinde de KLEUR van haar haar kan voelen, vind ik een beetje raar..
Heb bij de meeste reclames dat ik me afvraag wat voor vage humor die reclame lui wel niet hebben. Maar mijn top 3 is - zolando (irritante gegil steeds( - sensodyne (die vrouw die geen 1 zin normaal uitspreekt) - wasmiddel reclame,weet de naam even niet (die vrouw die zo overdreven roept, het is echt schoon)
Ik vind kruidvat sowieso irritant, de reclame's én de winkels. Kan er nooit eens normaal doorheen lopen met mijn kinderwagen want alles staat helemaal volgestopt met losse manden/schappen/rekken/impuls-planken etc...
Ik vind die reclame van "Simpel" echt verschrikkelijk!! Simpel "René Froger" commercial [2011] - YouTube
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej peter! en laat daniel dat nou heel de dag roepen nadat hij het in de winkel hoorde
ik vind de almhoff reclame ierietand met die koe die dan "onder dr rokje" gaat en zegt ze oehhhh wat doe jij nou ?! pfff en die van de maandverband inderdaad ook mn broertje die denk nu dat maandverband kan vliegen...
idd winkels van kruidvat. kan er NOOIT doorheen met de kinderwagen. moet er altijd met hubby samen heen want dan moet 1 buiten wachten met de kinderwagen en de ander doet de boodschappen
Zie van Zolando is echt té erg, zap al vanaf de 1e reclame meteen door en weiger iets op die site te kopen Agh eigenlijk zijn de meeste reclames erg irritant
Die Pepsi reclame met dat grietje waarvan dat hoor omhoog geblazen wordt. Ik vind haar totaal niet passen bij de reclame. Ze willen een wat stoere reclame uitstralen maar het meiske vind ik er een beetje te tuttig voor.
Niet helemaal mee eens, die reclame van heeeeeeiiiiiii Peter vind ik irritant maar vraag me niet waarvan deze reclame is. De zin blijft hangen en de reden van de reclame niet... Heb ik wel met meerdere reclames trouwens.
irritant: - Zalando idd dat irritante gegil. - heeeeeeeeeeeeeeee peter.......zucht - maandverband reclames - peutermelk tot 3 jaar Leuk: - simpel van die papagaai....he poes poes poes je zit in beeld....lig er nog steeds in de deuk om
Kruidvat!! Echt waar, haar stem zo irritant! En inderdaad die van schimmelinfectie. Zo nep overgesproken.
Die heeeyyy peterr idd. En het lijkt op het einde als hij aan het praten is net of hij daar nog een stukje kauwgom in zijn mond heeft.. en daar irriteer ik me ook aan!!