De reclame van Trachitol,het oranje paarse doosje! Die blije miep blijft gewoon echt een halve minuut recht in de camera kijken voordat de volgende reclame begint,met een overdreven lach alsof keelpijn dankzij dit snoepje fijn is!
Oh, zie net de reclame van de Oral-B dat ze niet naar een jongen kan lachen, omdat haar tanden wat te geel zijn! Blehh... Welk schaap gelooft dat nou ook ?!
Dat zijn zulke rust gevende reclames hahahaha en idd die van Clear Blue rot op dom wijf. Alsof je door CB ineens zwanger kan raken sure..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee peter stomme reclame.... Daar gaan mijn nekharen van overeindstaan. Zou alles van KPN uit mijn huis bannen alleen al door die reclame. en net als iedereen die zalando reclames, wat een triest gedoe is dat.
En wat dacht je van de reclame van philadelphia. Vrouw; Onee, ben ik de tomatenketchup vergeten! Jongetje aan tafel; Je mag de tomatenketchup wel vaker vergeten mam. En dan die toon van dat jochie....ik krijg spotaan wurg neigingen!!
En die vind ik dan op zich wel weer leuk, maar dat is vooral omdat ik me de originele reclame nog goed kan herinneren... (waar ze dus die wazige stukjes van hebben gebruikt) Ik wilde ook altijd naar de pomp in het bos en dan Roosvice drinken... Geniaal bedacht, vind ik...
Antikal, walgelijke reclame!! leuke reclame: Die van LOI dat 4 van die gasten met snacks, bier en chips op de bank ploffen voor de tv en dan een talen-test gaan doen met hun kladblokje
Die reclame van die vaginale schimmel vind ik irritant. Die info klopt helemaal niet, ze doen alsof wanneer je witte afscheiding hebt je gelijk een schimmel infectie hebt. Als het goed is heeft iedere vruchtbare vrouw toch echt gewoon normale witte afscheiding maargoed. Die reclame vandie ERU balans smeerkaas vind ik ook raar, net alsof ze het tussen der benen vandaan haalt ofzo. Of tijdens de sex moetje een bakje smeerkaas tevoorschijn toveren om je man te verleiden? zoiets? Pff.... ERU Balans TV commercial - YouTube
whaha ja die kaas reclame, vreselijk. zie de link ook niet tussen 'sexy' in bed kronkelen en kaas eten. is dat trouwens niet die presentatrice? hoe heet dat mens ook alweer
Inderdaad, hoe zo 'alles goed werkt'? Nogal pijnlijk als je zwanger wilt worden, dan is het eerder 'dat alles niet goed werkt'!
hebben jullie die van mentos al gezien? Bij crime series hebben ze een door midden gesneden mentos als lijk en twee mentos detectives die roepen dat hij nog vers is. Ik weet niet of ik ooit nog een mentos wil, maar kan er wel erg om lachen. Er was een paar maanden terug een reclame met een prachtige vrouw, die zich niet durfde uit te kleden omdat haar sportvriendinnen dan haar striae zouden zien., Ik kan me zo ergeren aan reclames die normale vrouwelijke dingen gênant maken. Weer iets om ins voor te schamen, naast onze niet-helemaal-witte tanden, onze kledingmaat, onze cellulitis, ons futloze pms-haar......
reclame van Libresse geloof ik, in ieder geval maandverband waar iets inzit waardoor het frisser is/frisser aanvoelt..dan zie je steeds een vrouw lopen met een man ernaast met een ventilator..mijn man zo: die lopen dus eigenlijk met dat ding erbij omdat ze van onderen zo stinkt anders?! tja..het gaat idd om de hygiene daaronder ja, tijdens de menstruatiedagen...
Die is inderdaad wel raar... ik vraag me ook altijd af of die vrouw zich tijdens haar menstruatie niet wast en alle dagen doorkomt met maar één maandverbandje. Hoe komt het dat ze zo stinkt? Ik heb iig geurverfrissers nodig
Je had ooit die reclame waarbij een wandelende schimmel een teennagel in duikt. Als ik het hier opschrijf krijg ik al kots-neigingen! Zoooo vies!!!
De reclames van Simpel vind ik echt vreselijk (bel je schor met simpel). Was een reclame van een vrouw in een rondvaartboot en eentje met René Froger. Ik vind die van Zalando (met het Zalando virus) zó fout, dat ik er telkens van in de lach schiet. Toen ik die reclame voor het eerst zag schrok ik echt toen die dokter veranderde. Werkt nog steeds op mijn lachspieren. De reclame van Arla met het kruipen in de wasmachine vind ik juist wel leuk bedacht. Slaat inderdaad nergens op eigenlijk maar ik snap het idee erachter wel.
En weet je wat het nu is, wij praten over de meest irritante reclame. Volgens mij is dat juist wat ze willen (de reclamemakers Ik vind die van Zalando heel irritant en die van hrrrrrrrrreeeeeey Peter ook!