rare reclames

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zilvervosje, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    dat niet alleen, hij kan dus nog gewoon eten betekend dus dat hij geen algehele narcose heeft. Maar als je goed kijkt zie je ook een shot waarop hij met zijn tenen aan het wiebelen is. Betekend dus ook dat hij geen ruggeprik heeft gehad. Met andere woorden die man wordt dus zonder verdoving geopereert, vind het knap dat hij dan nog gewoon in staat is om zijn autodropjes heel door te slikken :D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die van wieckse ofzo, dat een man en een vrouw dat bestellen op het terras

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik kon tijdens de gehele keizersnede ook nog met mijn tenen wiebelen ;)

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Het ging inderdaad meer om reclames die niet perse irritant zijn, maar een heel verkeerd gevoel overbrengen.

Bijv. die reclame deo-reclame waar ze met grote brokken zout in beeld komen (er zit zout in, denk ik). Als ik aan deo denk en aan mijn oksels, dan wil er daar natuurlijk geen scherpe blokken zout bij hebben. Auw. :) Dat soort dingen.

5. trotsemamma1985

26 jun 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die Zalando reclame vind ik behoorlijk irritant idd. de AH reclames en die met heeeeeey peter van KPN vind ik juist wel weer leuk, mja mijn kids vinden deze drie allemaal geweldig, liggen iedere keer in een deuk en doen het na.

Wat ik zo'n geweldige reclame vind is een oude, tijdje terug. Die van waar de man zo tegen zijn vrouw zegt "dus ik heb een dikke kont?!" hahahaha die vind ik prachtig.

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Jaaa die is geweldig :D:D:D:D
    'Aaaah the body is still fresh' :D
    Vinnum errug leuk

Die van Philadelphie wil ik altijd dat mijn man verder zapt. Verschrikkelijk. Je mag wel vaker koken mama. Grrrrrrr.
    En er is nog een andere variant dat papa kookt. Net zo irritant. Dat lachje van die vrouw! aaaaah

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113

ooh ik niet hoor beide keren waren ze zo "dood" als ik weet niet wat :D

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo'n bouillonkuipje van Maggi, zou een smaakmaker voor je gerechten moeten zijn, maar ik krijg alleen maar de rillingen als ik zo'n drillend jellyblokje met stukjes in de pan zie glijden.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ooohh... ja, iiieeewww...... Hoezo "lekker"??

10. prettymum

prettymum Niet meer actief

Oh ja, nu die van de Mac Tasty. Laat dat nu net mijn zwangerschapscraving zijn. Bij mij begon er een belletje te rinkelen toen ik opeens een onbedwingbare zin in McDonalds had, en... Jawel hoor! :)

Dus deze reclame helpt niet mee...

11. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    alle anti rimpelcreme's. er is er nu een met gedraaide textuur en daardor zou die beter werken. weet even niet meer hoe die heet. en onze vriend Dr. Caspari

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Niet alleen de tv reclame van Zalando vind ik irritant. Maar ook de manier waarop de kleding wordt gepresenteerd op de site. Ik vind het leuk dat ze modellen de kleding aantrekken, maar niet als die modellen standaard maatje 0 hebben. Ik wil zien hoe iets zou staan bij een vrouw met borsten en billen en niet om een geraamte heen gedrappeerd.

Ik weet dat modellen standaard slank zijn, maar op die site gaat het echt te ver!

13. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Die met die schorre stemmen zijn idd vreselijk.

Die met die dieren vind ik geweldig...met dat hondje..NIET EERLIJK...en nu weer die poes..MAMAAAAAA..DE DEUR ZIT OP SLOT..MAMAAAAAA... en dan die papagaai...POESPOES..JE STAAT IN DE WEG POESPOES..en die vissen met hun hiep hiep hoera...geweldig:D

14. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Oh idd die zijn echt tenenkrommend...en zooo nep!!!!
    Al die Philadelphia reclames trouwens...pfff...

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zag net de reclame van Greetz... gozer zit op de wc en ziet op kalender dat zn moeder jarig is en hij jumot snel achter pc en verstuurd nog net voor 20.00 het kaartje en gaat dan tevreden achterover leunen met zn broek nog op de hielen... zag van de week die reclame ookal en enige wat ik toen mee kreeg(was aant zappen) was dat een vent achter de pc zat met broek omlaag, sry maar dan denk ik niet direct aan kaartje sturen :p

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

die van de ob, over op de kop slapen! ik ga misschien ver in fantasie, maar ik stel me dan zo voor dat je op de kop hangt en heel hevigt bloed... dan loop je toch over? :D haha dan ben je net een vulkaan

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

logischer zou zijn als hij gewoon op visite bij zn moeder was toch? :)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha, denk dat zn ma volgende dag jarig is dan ofzo want als hij vóór 20.00 stuurt dan is het volgende dag nog optijd binnen bij de jarige

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oja haha. Goedemorgen :D

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    O ja en de reclame van die vrouw die dan met een telescoop onder de rand van haar toilet kijkt en dat je daar dan de meest afschuwlijke monsters aan treft. Of iemand die schoon maakt met een toiletreiniger en dan laten ze eerst zon vieze-gore-smerige wc pot zien waar al jaren niks aan gedaan is en dan zon keurig mens erbij (de combi klopt in ieder geval niet haha) die met zon schoonmaakmiddel in de weer gaat en dat de pot dan weer keurig glanst.... Naja jullie snappen het wel wat ik bedoel...

Deel Deze Pagina