rare reclames

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zilvervosje, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Haha ja ook zo dom die kerel met zn broek uit achter de pc die op tafel staat, je zou bijna denken dat ie andere dingen aan het bekijken is.
    (en tis inderdaad dat ie een kaart besteld voor zn moeder die de volgende dag jarig is)

Schiet me nog 1 te binnen, ook zon rare reclame. De koekjes van Hellema oid dat dat degelijke stel in bijzijn van anderen bij elkaar op schoot kruipt en elkaar hartstochtelijk begint te zoenen, slaat toch echt helemaal de plank mis.

Bleghhh hoor nu reclame van de Jumbo een vrouw die op zoek is naar de knoflookroomsoep....:x

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Die reclame van Milner? Dat als die kerel hap kaas eet en dan een vrouw uit t niets hem op zn bek pakt. Pff. Nu elke keer als mijn zoon kaas eet wilt ie een kus..

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    En dan is volgens mij ook het relatie-raadsel van de antikal reclame nog steeds niet ontrafeld.
    2 dames en een man in 1 huis. "oh, oh.... mn moeder komt zo!" Waarna ze vlug de badkamer gaan ontkalken.

Snappen jullie hoe het zit? Is het een polygame man? Zijn het broer en zussen? Zijn het studenten die bij elkaar wonen (zien er te oud uit voor studeneten maar goed)

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ahhh lief!!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jaaaa inderdaad! Snap geen hol van die reclame.
    En kus bij kaas is idd super lief, maar niet echt de boodschap die ze bij kaas moeten plaatsen :p

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Dat waren toch 2 zussen en hun broer?

7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    de nieuwe van even apeldoorn bellen vind ik wel weer erg leuk

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja maar wat doen die samen in 1 huis? ;) vind ze wat oud om nog thuis te wonen 'mama komt zo thuis!' En vind t raar idee als 3 broers en zusse samen wonen, en bij elkaar op bezoek vind ik voor een reclame wat ver gezocht. Is iig niet de meest logische combi waar je als eerste aan zou denken, 2zussen en broer

9. sammychic

sammychic Actief lid

13 jan 2012
    107
    0
    0
    Ik snap die Burger King reclame niet. De man is aan het feesten en ligt met 2 dames in bed met een hamburgertje ofso. Zijn vrouwtje komt binnen, begint hij ipv de vrouwen naast hem gewoon zijn hamburger te verstoppen

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hahah, die vind ik juist leuk!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die van Axe.. Dat de hele stad een puinhoop is en zo'n nieuwslezeres zegt dat je het absoluut NIET moet kopen. Ja, aantrekkelijk.. :')

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    die van zalando!

13. Die ingesproken reclames van Vanish. Dat die vlek zo boven komt drijven. Binnen 5 minuten. Yeah right..

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peterrrr

Van wat is het, kpn?
    Zoooooo verschrikkelijk:)

15. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Momenteel het spotje van Wakker dier over de hamsteractie van de AH. Ze zeggen dat je de kip terug moet brengen. Echter dan is de kip helemaal voor niks gestorven. Die lui sporen niet.
    Ik haal dus juist even wat extra kilo's :D
    (momenteel is de kipfilet 50% korting en kost iets meer dan 3 euro per kilo)

16. Bri

Bri Niet meer actief

Geniaal, deze twee reclames in één post verwerken. Ik krijg er heeeeeel smerige associaties bij. :p
    Zou dat schimmel-middeltje ook werken tegen ERU?

Deel Deze Pagina