Hellow, Ik heb al een paar maanden last van harde buiken maar na iets gelezen te hebben op het forum stel ik me toch vragen... Mijn bovenbuik is sowieso hard, ze ligt nl altijd met haar poep naar buiten.. maar mijn onderbuik.. als alles hard wordt en soms een beetje pijn doet.. wel.. steenhard.. is hij niet.. (zoals ik sommige hoor zeggen).. ik kan hem nog altijd wel een HEEL KLEIN BEETJE induwen... Nu voor mijn zwangerschap was ik niet super mager.. ik heb altijd wel een beetje extra gehad aan mijn onderbuik... is het misschien daarmee dat ik nog een heel klein beetje duw ruimte heb?
"steenhard" is natuurlijk ook maar een uitdrukking. Echt zo hard als steen wordt het natuurlijk nooit. Ik heb zelf geen millimeter buikvet, maar ook bij mij zit er bij een harde buik nog wel iets flexibiliteit in. Je blijft toch een mens van vlees, bloed, vocht, spier en vet en niet van cement
Ik heb bij een harde buik het gevoel dat er een strak opgeblazen ballon/bal onder mijn huid zit. Iets induwen gaat wel, maar veel minder dan wanneer het ontspannen is.
Nou, ik had eergisteren voor het eerst een harde buik en ik vond het best wel eng Bij mij was opeens echt gewoon een grote bal midden op mijn buik zichtbaar; bij de rest van mijn buik was het gewoon helemaal 'leeg' leek het wel... Ik kon hem echt niet meer induwen... Maar da's blijkbaar verschillend