zwangerschapshaptonomie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schmidt, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels 26 weken zwanger en we hebben besloten dat wij zwangerschapshaptonomie willen doen i.p.v. zwangerschapsgym. Ik ben net ook aan het bellen geweest. Ik ben aan het bellen geweest en heb ook al een afspraak gemaakt. Nu blijkt dat dit waarschijnlijk niet vergoed wordt. Wie heeft hier ervaring mee?
    Wanneer ik rond google hier in de omgeving Eindhoven kom ik praktijken tegen die nergens bij aangesloten zitten en deze kosten 40,-. Daarnaast kom ik ook een praktijk tegen die wel bij een vereniging zit aangesloten, maar hier zijn de kosten 80,- waarvan ik dan 40,- vergoed krijg.

Ik heb gekozen voor een vrouw die zelf jaren verloskundige is geweest. Is natuurlijk ook een prettige bijkomstigheid.

Graag hoor ik ervaringen (kan nu nog terug). Ik weet wat haptonomie inhoud, want heb hier al eerdere ervaringen mee (niet op het gebied van zwangerschap).

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Volgens mij worden haptonomiecursussen in tegenstelling tot een "gewone" zwangerschapscursus / yoga niet vergoed nee...

3. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier wordt het helemaal vergoed, maar mijn haptonoom gooit het op dat ik door een medische noodzaak haptotherapie heb, heb spierreume........

Deel Deze Pagina