Wat een irritante reactie zeg van die mutsen.. mijn hemel zeg, ze moeten blij zijn dat er mensen zoals jij bestaan, er zijn ook zat mensen die niet zullen bellen ... Ik zou er echt wat van zeggen als je er weer bent want als ze dat bij mij zouden doen dan zou ik ze ff de huid vol schelden want in de tijd van tegenwoordig kan je er dus echt niet lacherig over doen als iemand iets meld. Je hebt goed gehandeld hoor meid !
Ik vind dat je goed heb gehandeld.Ik had precies hetzelfde gedaan en was waarschijnlijk na die rare reactie van de KV terug naar binnen gestapt om het even te bespreken.Ik zou het maandag zeker even aankaarten. Maar je hebt zeker goed gehandeld!
Ik vind ook dat je goed hebt gehandeld! Het zou maar wel iemand met bijbedoelingen zijn zeg, dan had je voor de rest van je leven misschien wel een schuldgevoel. Schandalig ook dat ze er zo lacherig over deden, ze hadden ook kunnen zeggen: "bedankt voor het bellen, maar het is die en die.."
Wat een dozen zeg, ik zou er maandag ook zeker nog op terug komen. Belachelijk zoals ze je behandelden aan de telefoon.
Ik zou er zeker op terug komen maandag. Er is al genoeg voorgevallen de laatste tijd en het gaat wel om de veiligheid van je eigen kind. Beter 1x te veel gebeld, als 1x te weinig en dan vergeef je het je zelf nooit.
Vind het super dat je gebeld heb en daarbij jammer dat zij zo lacherig reageren, voor het zelfde geld.... Ben blij dat er moeders zijn die wel gewoon allert zijn, we moeten er met zijn allen niet aan denken dat er nog zo iets gebeurt. Als leidster mogen ze dankbaar zijn met oplettende ouders en dus vind ik ook niet dat je lacherig moet reageren hiermee krijg je dat er volgende keer niet gebeld wordt en juist dan is het misschien wel een man met andere intensies. Oftewel super dat je gebeld hebt en volgende keer gewoon weer bellen als je iets niet vertrouwd!
Je hebt goed gehandeld hoor ,waren er maar meer mensen zo alert! Je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn bij alle dingen die in de afgelopen tijd zijn gebeurt! (Gekken doen elkaar gewoon naar!)
Ik vind ook dat je goed gehandeld hebt! Voor hetzelfde geld denk je van 'och...' en hoor je achteraf dat er iets op dat kdv gebeurd is! Dus ik vind hun reactie écht kinderachtig en onnodig, en zou er zeker ook volgende keer iets van zeggen!
Ik weet zeker als je gister in mijn schoenen had gestaan, je ook zeker gebeld zou hebben! Ik stond ook even te twijfelen, maar dat was maar een paar seconde
Volgens mij ben je wel overtuigd nu dat je het juiste gedaan hebt! En zoals al eerder gezegd: ik zou die mensen daar op het kdv er echt op aanspreken aankomende maandag en ik zou ook de directeur/directrice hiervan op de hoogte stellen hoe het personeel reageert op alerte ouders! Ik bedoel.. Jij bespreekt het hier en bent overtuigd dat je juist gehandeld hebt... Een volgende ouder doet dat misschien niet en wordt afgeschrikt! We krijgen straks dat de criminaliteit gewoon doorgaat en erger wordt en het ook niet meer gemeld wordt door alerte burgers omdat die het niet meer interesseren of niet meer durven te melden....
Wishgirl, je hebt helemaal gelijk , ik heb net ook tegen mijn man gezegd dat ik ook naar het hoofd toe stap, zij was er vrijdag niet en ik denk ook niet dat dan gebeurd was, want zij is erg van de regels e.d. Maar dank je voor je lieve berichtje, ik ben er inderdaad nu van overtuigd dat ik juist gehandeld heb! Overigens wil ik iedereen bedanken die zo lief gereageerd heeft! Ik laat weten hoe het is afgelopen! Dikke X
Ik ben idd heel benieuwd hoe het gaat aflopen meid.... Dus ik hou het hier in de gaten! Succes voor maandag!
Meid, goed gedaan hoor. Ik denk dat ze lacherig reageerde omdat ze zelf de associatie maakte van de vriend van die en die wordt aangezien voor enge man. En ook zo van "ik wist dat het veilig was, dus het was niet nodig om te bellen". Denk dat ze helemaal niet objectief naar de situatie kon kijken en naar jou luisteren daardoor. Hopelijk heeft ze er zelf ook nog over nagedacht. Zou er idd zeker op terugkomen. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Ik vind ook dat je goed hebt gehandeld hoor! Wat stom dat je zo'n lacherige reactie kreeg... Eerlijk gezegd zou ik dus de deur niet eens open doen als ik iemand zou zien staan die duidelijk zit te wachten tot de deur open gaat (en die ik niet herken, een ouder die ik herken laat ik natuurlijk wel binnen ). Dan was ik terug gegaan en iemand gaan halen om te vragen of ze hem/haar kenden. Héél overdreven misschien, maar liever veel te overdreven dan dat het wel iemand is die kwaad wil...
Ja, en dat was juist het lullige mijn hand was al bij de knop om open te doen, en toen stond hij daar! Als ik er niet had gestaan had ik nog terug gekund, naja het was gewoon raar allemaal en het ging ook heel snel! Het was in elk geval heel raar om dit mee te maken, en hoe makkelijk iemand eigenlijk binnen kan komen! Het blijft maar in mijn hoofd zitten!
Nou gesprek gehad vanmorgen, en ze hebben hun excuses aangeboden, het was absoluut niet bedoeld om er lacherig over te doen, en al helemaal niet dat het bij mij zo over zou komen! Ze waren juist blij dat ik belde, was alleen maar goed! Naja het is uitgesproken, dus ik heb er een punt achter gezet! Bedankt allemaal voor alle reacties! X
Ik vind het super dat je het gesprek bent aangegaan... Zo heb je jezelf de kans gegeven om er het fijne van te weten en je weer goed erover te gaan voelen en hun de kans om het uit te leggen... Ik ben blij dat ze hun excuses hebben aangeboden en dat het niet hun bedoeling geweest is... Ik hoop dat ze ervan geleerd hebben! Jij zult je nu ook een stuk beter voelen denk ik