Sinds het stoppen met de pil heb ik een super onregelmatige cyclus. Hiervoor al bij de huisarts geweest en eind deze week een afspraak bij de gyn voor een inwendige echo. Nu begon m'n laatste menstruatie op 16 februari. Nu heb ik vorige week woensdag of donderdag een enorm harde steek in m'n onderbuik tijdens het eten(zat nog te grappen tegen m'n vriend, ja zal ik nu spontaan een eisprong krijgen als ik naar de gyn moet.) Ook hebben we woensdag geklust.Ook denk ik die week vruchtbaar slijm waargenomen te hebben. Vond het voor mijn doen erg vroeg. Afgelopen zondag had ik een beetje zeurderig gevoel in m'n buik en gisteren heb ik de hele dag lichte krampen en een soort tintelend/kriebeld gevoel in m'n onderbuik gehad. Ook heb ik bloed verloren(innesstelling?) Het was wel roze/rood. Ook was ik de hele dag met vlagen misselijk.Nu heb ik de calculator gebruikt en volgens de calculator heb ik gisteren ook mijn innessteldag gehad. Ik vind het allemaal maar heel raar. Vandaag geen krampen/misselijkheid of bloedverlies gehad.Heel af en toe vage steekjes, maar geen pijnlijke. Alleen vanochtend paar drupjes bruin bloed. Ik vind dit zo vaag! Weet iemand wat dit zijn kan? Kan het een eventuele zwangerschap betekennen en moet ik nu wel naar de gyn? Kan dat kwaad als ik wel zwanger zou wezen?(Als ik logisch denk dan denk ik dat is onmogelijk, omdat ik tot nu toe cyclussen van 50+ heb gehad)
Hee meis, Al zou je zwanger zijn, dan kan een inwendige echo helemaal geen kwaad. Bij jonge zwangeren (dan bedoel ik 6-9 weken) doen ze ook inwendige echo's. Natuurlijk kun je tzt een testje doen, want dan weet je het natuurlijk helemaal zeker. Succes meis.