Nou ik zou ook een hartig woordje met je man spreken. Hij had haar nummer kunnen blokkeren en kunnen zeggen dat hij wil dat ze stopt. En haar zou ik ook confronteren en daarna nooit meer bellen. En dat weekendje? Daar had hij naar kunnen fluiten.
dames hij gaat niet met haar een weekend weg maar met zijn vriend ( k ) en zijn vriendin. begrijp ik goed toch ts? ik vind het ook heel vreemd dat je vriend het niet heeft afgekapt. zou echt flinke bonje zijn hier. vreselijk voor jou zeg!!
Als dat hier gebeurt was was ik met hem nog niet klaar. En helemaal niet als dit al veel langer aan de gang was. Ik denk dat je je vriend ermee moet confronteren en niet die meid! Je vriend is diegene die fout zit. En wat reageerde hij dan op dat hij haar ook wel mocht bezwangeren? Dat ben ik wel benieuwd na.
Om hoeveel smsjes gaat het dan? Want als het er best veel zijn, over een langere periode, dan denk ik eerlijk gezegd dat je vriend wél geantwoord heeft..
Uhhh oke ik lees nu dus dat je vriend nooit wat terug heeft gestuurd? Dat betwijfel ik. Waarom zou een meid maanden lang berichten sturen terwijl de ander toch niet reageert....vreemd.
Hier zit een reukje aan... Vreemd dat jou vriend haar nooit afgewezen heeft. Als hij het echt niet leuk vond zou hij dit onmiddellijk moeten gedaan hebben. Ik zou de confrontatie met haar aangaan en zien wat zij zegt. Dan weet je onmiddellijk hoe laat het is. En dan nog het liefst face to face, het zien van haar reactie kan boekdelen spreken.
Hoi, jeetje wat moet je hier nou van zeggen/vinden als buitenstaander? Ik ken jullie natuurlijk niet en weet ook helemaal niet wat voor soort relatie jullie hebben. Ik denk dat het beste is om er nog eens met hem over te praten.Je kunt dan toch zeggen dat je het moeilijk vind om hiermee om te gaan. En dat je de waarheid wilt weten.Of het dus alleen van haar kant komt of dat hij op een punt erin mee is gegaan? Misschien heeft hij een keer terug gereageerd(als grapje)en is hij bang dat als je met haar afspreekt zij zal zeggen dat hij er ook aan mee deed. Maar goed ik denk dus eerst met hem nog eens goed praten en dan kun je altijd nog met haar een keer een gesprek aangaan. En doe waar jij je goed bij voelt.
weet je als je achter de waarheid wil komen. spreek met haar af en confronteer haar ermee. word niet boos maar probeer info te krijgen. misschien kun je haar zover krijgen dat zij zijn berichtjes laat zien. vriendin van mij loopt de flikflooien met een andere man en ze verzind allemaal smoesjes voor haar eigen kerel. echt te ziek voor woorden/dus als ik zie wat zij allemaal bedenkt en allemaal beliegd........ zou het heel goed kunnen zijn dat jouw vriend zich nu mooier voor doet dan dat hij geweest is. zaak om dat uit te zoeken en daarna pas met het vingertje te gaan wijzen/ moeilijk maar dan heb je straks ook wat
Heb in een ver verleden iets vergelijkbaars meegemaakt, maar daar ga ik verder niet over uitwijden. Iets mij vindt het onlogisch dat iemand zo lang blijft door smsen, terwijl de ander niet reageert. Maar het zou ook kunnen dat zij hem lastig valt met dat soort teksten, en dat hij er eigenlijk vanaf wilt, en daarom dus ook niet wilt dat zij mee gaat ergens heen. Zou het dan oplossen door een nieuw nummer. Als hij haar dat nummer dan weer geeft, weet je eigenlijk genoeg.
Het is al gezegd maar ik denk ook dat je vriend zich beter voordoet dan hij is. Waarom komt hij er nu pas mee? Had hij al veel eerder kunnen doen. Ik zou van mijn man verwachten dat hij gelijk naar haar had gestuurd dat hij niet gediend is van zulke smsjes. Als ik jou was ging ik met mijn vriend praten en erachter proberen te komen of hij iets verbergt. Krijg je niks uit hem? dan ging ik met die vrouw praten.
Zonder jou en je vriend te kennen, is het lastig om hier iets over te zeggen. Kijkend maar mijn eigen man zou ik wel verwachten dat hij zoiets gelijk zou vertellen. Maar ik weet niet hoe ... uhm, hoe zeg ik dit netjes... Hoe fragiel(?) je was tijdens de zwangerschap. Ik ken me voorstellen dat mannen in bepaalde situaties denken dat het beter is nog even hun mond te houden. Het zou me dan wel benieuwen hoeveel sms-jes het eigenlijk zijn en over hoe lange periode. Als zij na maanden nog steeds berichten stuurt, is je vriend in ieder geval niet duidelijk genoeg geweest naar haar toe. Maar misschien zijn al die berichten al wel ouder en is ze inmiddels al wel gestopt? Dat zou ik dus sowieso willen weten als ik jou was. Ik zou ook precies willen weten wat hij teruggestuurd heeft. Eventueel zou je toch met haar kunnen afspreken. Misschien laat zij jou wel berichten van hem zien. Wat betreft dat weekendje weg: ik kan me voorstellen dat je dat nu lastig vindt. Maar ik neem niet aan dat je vriend met zijn beste vriend zal vreemdgaan. Dus wat is het bezwaar? Zij kan wel iets over hem roepen, dat hij het ook wel graag zou zien. Maar wie zegt dat dit waar is? Ik zou we afspreken met jouw vriend, dat als zij zich laat zien dat hij dan onmiddelijk opstapt. (Niet alleen tijdens dat weekend, maar sowieso.)
Mooi verwoord Tupp Hier ben ik het mee eens. Als hij daadwerkelijk niks heeft terug gestuurd ( dat ze er mee moest stoppen) dan zou ik dat heel vreemd vinden. Als ik naar mijn man kijk, hij zou meteen duidelijk maken hier niet gediend van te zijn.
Nou bedankt dames. Onze relatie is een tijd njet super geweest. Ben hoogzwanger 2 dagen bij mijn ouders gaan slapen omdat ik er helemaal doorheen zat. Ondertussen gaat het weer veel beter. Hij zegt dat het gewoon vriendschappelijk wat sturen was eerst. Gewoon alles goed blabla. Zij voelde zich slecht dat haar relatie uit was enzo. Toen stuurde ze dat ze gevoelens had voor mijn vriend. Hij zegt dat hij toen heel duidelijk gezegd heeft dat hij erg veel van mij houdt en niet die gevoelens voor haar heeft. En toen stuurde ze paar keer zulke smsen. Laatste is van vorige week. Hij reageert gewoon niet meer op haar. Heb net k. Gebeld, en die zegt dat hij helemaal nooit gezegd heeft dat hij mijn vriend liever met haar zou zien, sterker nog, hij heeft 1000x liever mij. Weet het even nietmeer. Mijn vriend had toch gewoon eerlijk kunnen zijn? Ik hou niet van stiekem doen.
Confronteren en zeggen dat je dr nooit meer wil zien en ze het niet in dr hoofd moet halen ooit nog te smssen... Dit kan echt niet!
Ik zou het zeker ook erg raar vinden! En net als wat de andere meiden al zeggen, waarom heeft hij haar niet duidelijk gemaakt dat hij hier niet van gediend is en waarom laat hij het jou nu ineens lezen? Heb je alle berichtjes gelezen of maar een paar? Misschien kan je uit haar berichtjes halen of hij misschien toch wel geantwoord heeft en zijn eigen reacties dus gewist heeft? Ik zou zeker nog met je man in gesprek gaan hier over en je twijfels uitspreken.