Rare smsen naar vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Bambi93, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier rinkelen de alarmbellen ook heel hard. Hij had gelijk bij het eerste smsje jou kunnen betrekken en zeggen kijk nou wat is dit dan. Niet tig smsjes later. Ik vind het klinken als indekken inderdaad. Ben benieuwd!

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en wat is er nog meer gebeurd?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Nou ben ook wel benieuwd..hoop goed nieuws voor ts

4. Keeley

Keeley Niet meer actief

Vertel..

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nu ben ik ook wel benieuwd

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk...ff kijken in mijn pauze. Maar nog geen nieuws dus... (ben niks nieuwsgierig :D )

7. Amare

Amare Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd, hopelijk positief nieuws.

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hij moet die vrouw gewoon afkappen!! heeft ze nog contact met je gezocht?

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik zou haar persoonlijk meteen hebben opgebeld. en ik vind het van je vriend apart dat hij er nu pas mee komt. maar misschien is het ook wel lief bedoeld hoor. Ik zou alleen niet echt geamuseerd zijn als mijn vriend zo'n kunstje zou uithalen bij mij

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Inderdaad :D

11. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Sorry dames! Ons meisje is wat ziekjes, dus reageren is er bij ingeschoten gisteren.

Dus hij was boos gaan slapen. Ik was te boos om naast hem te kruipen dus heb ik een nachtje op de bank geslapen. Rond 4uur werd ik wakker omdat dochter honger had. Wakker gebleven. Rond 5 uur was hij ook wakker. Proberen te praten maar hij bleef maar in de verdediging schieten. Toen zei ik, nou dan zal ik haar wel bellen om alles uit te zoeken, en als je ooit wat in die genre heb teruggestuurd dan kan je je koffer pakken.

Toen begon hij helemaal te huilen... Dat het allemaal wat uit de hand gelopen was. Dat het begonnen was toen het tussen ons niet meer ging. Dat zij echt begonnen was, hij het eerst genegeerd had maar daarna toch terug begon te sturen. Dat het maar gewoon fantaseren was. Dat ze NOOIT hebben afgesproken. Dat het ongeveer 2 maanden ook zulke smsen van zijn kant kwamen. Maar dat echt toen onze dochter geboren was, hij echt ging beseffen wat ik voor hem betekende, hoeveel hij van mij hield etc. Dat zij zo bleef sturen ook al was hij heel duidelijk geweest.
    dat hij verder niks durfde zeggen omdat hij bang was dat zij dan iets tegen mij zou zeggen.

Dit allemaal heb ik heel kalm aangehoord. Zijn broek en trui aangegeven, boterhammen gemaakt en zijn jas aangereikt dat hij nu echt weg moest. Dat ik hem even niet wou zien. Hij is dus om half 7 naar het werk vertrokken alvast.

Heb de hele dag nagedacht, wat ik nu wou. Want ja dit is voor mij echt een grens overschrijden. Toen ik dus gisteren typte dat ik via de laptop ging reageren was ik er echt klaar mee.

Gisterenavond belde hij hoe het met ons ging. Dat hij ons miste en graag zijn dochter wou zien. Ik gaf aan daar echt geen zin in te hebben, hij mocht wel even iets zeggen aan de telefoon. Mijn dochter die de hele dag rot vervelend was, heeft de enige keer gelachen gisteren toen haar papa wat zei tegen haar aan de telefoon..

Toen brak er iets, ik wil niet dat mijn dochter geen kans krijgt om op te groeien in een normaal gezin. Heb hem terug gebeld en gezegd dat hij naar huis kon komen om zijn dochter te zien en te praten.

We hebben een lang en goed gesprek gehad over alles. Ook vooral over onze relatie, en wat er was misgegaan tussen ons. Toen heeft hij een smsje naar haar gestuurd waar in stond: "Ik heb *mijn naam* alles verteld. Het spijt me dat ik niet eerder duidelijk ben geweest. Ik wil, en kan, niet zonder *mijn naam* leven. *mijn naam* en *dochters naam* zijn alles voor me. Het spijt me als ik je nu kwets, maar ik wil graag dat je mij, ons, gerust laat. "

Niet alles is meteen goed nu maar ik wil hem/ons nog wel een kans geven. Voor onze dochter, en zijn 2 zoontjes. Zij verdienen veel beter dan nog eens een heel ander leven opbouwen. Maar hij begrijpt nu wel dat hij mij meer moet steunen. Meer moet helpen met zijn/onze kinderen. En niet onbelangrijk, hebben we vanavond een afspraak voor ons droomhuis te bemachtigen met schoonvader. Zodat ik weer gelukkig kan worden.

Liefs

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Knap van je dat je toch door wil gaan en hem nog een kans geeft. Ik hoop voor je dat hij eerlijk is geweest en blijft.

13. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook in het verleden tijdens een grote feest week hier in de stad zoiets mee gemaakt. Mijn vriend liet gelijk het smsje lezen en toen belde ze de hele nacht... tot dat ik de telefoon van hem afpakte en haar helemaal heb vol gescholden ( met de ergste en vrezelijkste woorden die er bestaan) met van alles en nog wat en als ze aan de deur zal kom ze er niet zonder kleerscheuren vanaf zou komen hahaha.. Maar goed wij hebben nooit meer wat van haar gehoord GELUKKIG. Want ze kwam elk jaar terug op dat feest en elk jaar werd hij de hele week lastig gevallen door haar :eek:

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat heftig. Poeh.. Ik vind het heel knap van je dat je je zo opstelt. Het zal nog wel even duren voor alles weer koek en ei is, maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen om het allemaal weer op te bouwen. Nogmaals, heel knap van je.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje zeg.. Knap van je dat hij nog een kans krijgt, hoop dat het allemaal langzaam maar zeker een plekje kan krijgen en jullie nog enorm veel jaren gelukkig gaan doorbrengen met jullie gezinnetje :)

16. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Maar ik vind het heel knap dat je hem nog een kas wil geven

17. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Poeh he! Wat dapper ben jij zeg!
    Knap dat je nog zo nuchter hebt kunnen handelen hoor!
    maar ook zeker knap van je vent dat hij je alles opgebiecht heeft om zo nog een kleine kans te maken bij jou.
    Hij houd echt van jou, als ik dit zo lees.
    Het zal vast nog wel een tijdje duren voordat je hem volledig vertrouwd, maar zoals jullie het aanpakken komen jullie er wel!
    Heel veel plezier vanavond bij jullie droomhuis. Hopelik gaan jullie snel weer samen genieten! Stertke voor de komende tijd!

18. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

gelukkig hoop dat jullie nu verder kunnen en het jullie samen sterker maakt..

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat heavy om te horen van hem. Moet veel verdriet doen. Uit zijn reactie denk ik ook wel dat hij echt nog wel veel van jou houdt. Knap hoe je hebt gereageerd. Het is natuurlijk op zo'n moment heel moeilijk oom verstand en gevoel op een rijtje te houden.
    Hopelijk komen jullie er nu sterker uit en blijven jullie gelukkig samen als gezin!

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Super! En fijn/goed om te lezen dat hij berouw heeft over wat hij heeft gedaan. Ik hoop dat het helemaal goed komt tussen jullie! :)
    Knuffel!

Deel Deze Pagina