Rare smsen naar vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Bambi93, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love2bmama

7 jun 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woepsie...sorry voor mijn twee eerdere twee berichtjes.. Heb nu pas alles gelezen :)

Wat zou ik willen dat het bij ons ook zo was gegaan zeg.. Hij gooit een relatie van 8,5 jaar weg... Hij zorgt ervoor dat ons zoontje niet in een compleet gezin op kan groeien...
    Mijn vriend wil er en heeft er helemaal niets aan gedaan om het goed te maken.. :cool:

Ik ben echt erg blij voor jou en ik hoop dat hij vanaf nu eerlijk en open zal zijn..

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik vind dat TS een goede keus heeft gemaakt. Okee... haar vriend is over de schreef gegaan met zijn smsjes... MAAR hij heeft zelf ondervonden dat hij de fout in ging en hij heeft het toen zelf gestopt omdat hij erachter kwam wat er nu echt belangrijk was. Dat spreekt toch echt wel voor hem en zijn bedoelingen. Ik vind niet dat zijn fout zo zwaar is dat een relatie (zeker één met kinderen) meteen afgekapt moet worden. Daar moet toch even meer tijd voor worden genomen dan een impulsieve actie doen.

Ik denk wel dat jullie veel moeten gaan veranderen. Jijzelf geeft aan niet gelukkig te zijn waar je woont, dat vertaald zich gewoon naar je relatie. Hij wordt wellicht ongelukkig van zijn beperkte vrijheid omdat je zegt dat hij altijd van zijn werk meteen naar huis komt en jullie altijd alles samen doen.

Maak beide een lijstje wat je nodig hebt in het algemeen en van elkaar waardoor je gelukkig wordt. Maak daar doelen van en hang daar een tijd aan. De belangrijkste zaken eerst op orde krijgen, daarna de rest.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn ex man reageerde hetzelfde als die van jou( Ik was zwanger toen het begon met mijn zogenaamde hele goede vriendin en ze was ook nog eens bij ons in dienst),een grote egoïst,niks aan gedaan en ik moest me niet zo aanstellen ik had tenslotte geen zin in seks tijdens de zwangerschap en was wel erg veel met de baby bezig! En hoe een vrouw zo een hele goede vriendin kan bedriegen en maar blieven liegen,dat viel me mischien nog wel zwaarder.Ben nu blij van hem af te zijn,we verdienen beter maar wel door een hel gegaan.

Hopelijk is de man van TS anders en komt het echt goed (diep van binnen voel je wel dat hij het meent of niet),wens ze iig veel sterkte en geluk!!

4. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18

Ik vind dat je heel volwassen blijft en je niet laat meeslepen door je emoties.
    Waarom zou je inderdaad metteen uit elkaar moeten gaan? Een gebroken gezin is voor geen enkel kind goed.
    Nu blijkt dat hij wel terug gesmsed heeft blijven de aannames nog steeds rondvliegen. Jij weet het beter meis, erg goed dat je naar je gevoel blijft luisteren en het blijft proberen!

5. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18

Ik sluit me hier helemaal bij aan!!!

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind het knap dat je bij hem blijft en dat je ervoor wil vechten. Maar... ik zou wel mijn vraagtekens zetten bij die smsjes. Is het alleen bij smsen gebleven of is er ook iets in real life gebeurd?
    Daar zou ik als ik in jouw schoenen stond wel achter willen komen.
    Omdat hij haar stuurt 'het spijt me..' :( dat zou ik niet pikken in ieder geval. Hij hoeft zich toch niet tegenover haar te verantwoorden?

7. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Danjewel dames.

Ik heb de beslissing niet genomen VOOR de kinderen. Maar ze hielpen wel om even rationeel te denken ipv mij te laten leiden door mijn emoties.

Ik ben inderdaad hier niet gelukkig. En ja dat vertaald zich in onze relatie. Ik ben de droom van mijn vriend gevolgd, voor hem. En het werkt nu hier niet voor ons. Dan stellen we inze dromen bij en gaan het opnieuw ergens anders proberen.

Ik zie mijn vriend dood graag. en ik hoop/denk hij mij ook. Hij begrijpt nu wat hij op het spel gezet heeft voor wat fun. Ik hoop echt dat we hier als gezin uit kunnen komen. Dat wordt ons gezamenlijk doel. Dat hiervoor dingen veranderd moeten worden zijn we onze beide bewust.

Liefs

8. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Oeps dubbel
    Liefs

9. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb echt enorm respect voor hoe je gehandeld hebt, top!
    Of het een juiste keuze is zal achteraf blijken. Maar is dat niet altijd zo in het leven? Veel sterkte met het verwerken van alles! Ik hoop op een fijne tijd voor jullie!

Deel Deze Pagina