Foundation hele gevoelige huid.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe foundation en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :D.

Type huid;

T-zone is vettig. Mee-eters op de neus, kind en talgbultjes op het voorhoofd.

Wangen zijn dikwijls normaal, maar snel droog. Dit geldt ook voor een bepaald gedeelte van mijn kin raar genoeg.

Bij verkeerde foundation krijg ik dan ook last van rode vlekken in het gezicht. Ziet er met foundation op echt smerig uit, want lijkt net alsof ik vieze vlekken in mijn gezicht heb dan. Dit effect krijg ik ook als foundation extreem geparfumeerd of te vet of droog is.

Tot nu toe één foundation gehad welke niet voor vlekken zorgde. Die was van Clinique, maar is niet in Nederland verkrijgbaar :(.
    Extreme surge moisture volgens mij uit mijn hoofd. Kan hier alleen de dagcréme vinden, maar dus niet de make up.

Tips iemand?

2. minon

minon Niet meer actief

Ik heb dat ook behalve de vlekken dan. Ik gebruik de bb cream van maybeline en nu egaal dekkend.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik gebruik zelf de producten van dr Hauschka.

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik ben fan van mousse foundation en dan vooral die van catrice.
    Vloeibare foundations vind ik vaak vlekkerig.
    Ik ben o.a. visagiste en heb al met veel foundations gewerkt maar ik vind deze voor eigen gebruik echt super.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja die heb ik ook! Onee, Essence heb ik. Fijne foundation hoor, maar op het moment dat mijn huid al snel irriteert dan komen de vlekken alsnog.

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ik vind de ysl serum foundation erg fijn, hij is wel erg prijzig.

Daarnaast vind ik de vitalumiere aqua foundation van chanel erg fijn!

In de lagere prijsklasse vind de healthy mix radiance reveal van bourjois erg fijn :)

Allemaal hebben ze wel parfum, maar mijn supergevoelige huid kan er bij deze foundations wel tegen. :)

Deel Deze Pagina