Hi meiden, Ik vroeg me af of meer vrouwen dit voelen. Soms kan ze van die hele snelle bewegingen maken. Het is geen hik want daar gaat het echt te snel voor.. mijn hele buik trilt dan.. Vraag me gewoon af wat ze dan doet en of dit normaal is? Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit bij mijn eerste ook heb gehad..
Ik voel het ook wel vaker.. een soort schok in mn buik.. geen idee wat hij daarbinnen aan het doen is
Als een hond die achter zn oor krabt? check! Het schijnt iets met de ontwikkeling van de spieren te zijn.
Ik zat er net nog met mn vriend over te praten, ik zei tegen hem van: Joh, het is net alsof ie het koud heeft! Heel snel rillen, mn buik doet dan ook gezellig mee. Heb geen idee wat t is!
Af en toe doet de kleine een hele snelle schoolslag met 1 been xd En idd iets van krabben ofzo. Mijn oudste had de dag van zijn geboorte af en toe ook van die snelle bewegingen. Alsof hij een nachtmerrie had. Misschien kan dat in de buik ook.
Hahaha een hond die achter de oren krabt... Geweldige omschrijving. Maar hier ook regelematig dat gevoel in mijn buik. Zal er wel gewoon bij horen