Klinkt mischien beetje raar, als je dit over je eigen kind zegt, maar... mijn oudste doet af en toe echt heel raar. Hij maakt altijd rare geluiden en ineens heeft hij een beweging dat ik denk van, jeetje, heb ik nu een normaal kind of een lichamelijk gehandicapt kind! Laatst ook een keer bij de mac, we lopen naar buiten en hij loopt achter mij en echt waar hij leek wel 1 of ander debieltje (sorry dat ik het zo omschrijf) en mensen staarden hem ook na, werd er echt boos om, vond dit echt niet kloppen hoor! Op dit moment luisterd hij ook heel slecht en doet alleen maar zijn eigen ding, hij weet altijd alles beter en heeft altijd een weerwoord! Hij kan geen vriendjes maken, want hij is druk en onbehouwen... Hij is nu 7 jaar, hoort dit bij de leeftijd of moet ik me echt zorgen gaan maken!?
Heb vandaag ook weer klein gesprekje gehad op school, hij was weer stout geweest... maar zij zei dat ik eens langs de huisarts moest gaan, want het zou ook eens kunnen dat hij mischien niet tegen suiker kan ofzo, dat hij dan mischien een bepaald dieet moet en dat het dan minder wordt. heeft iemand hier ervaring mee of van gehoord. de situatie thuis wordt echt steeds erger en straks is hij 14 en hou ik m niet meer tegen. zit er echt heel erg mee en weet gewoon ff niet meer wat te doen!