Ik kwam laatst deze prachtige toiletzittinggordijnen tegen. Wow! Ik vroeg me echt af wie dit op zijn wc legt !
Ik weet waar die liggen! Echt, ik zweer het. Ik ben jaren geleden op vakantie geweest in Amerika. Op "the loniest road" van the USA moest ik heul heul HEUL nodig plassen. Even voor de beeldvorming: Dat is dus zo'n weg met dit soort verkeersborden er langs. En je komt echt nauwelijks iemand tegen. Maar àls er toevallig een truck ofzo langs komt rijden, zit je ook vol in het zicht. Dus toch maar knijpen tot we ein-de-lijk iets van bebouwing zagen. Het bleek een café te zijn. Met op de parkeerplaats de motoren van de mannen die binnen zaten. Ik zweer je dat het waar is, dit soort types: En bordjes van een koe en een stier om aan te geven waar het dames / herentoilet was. En daar, op dat toilet... Roze kleedje voor de pot, op de bril, plantjes, geurzakjes de hele mikmak. Ik heb echt wel 20 kilometer zitten lachen in de auto.
zo'n pluche wc hoes (geen gordijn) mét bijpassend wc matje had mijn oma vroeger. Was heel chic (toen). Mijn moeder vond het vooral onhygiënisch, maar oke, oma woonde alleen en was een vrouw, dus het werd niet natgespetterd Overigens is mijn oma al dik 30 jaar dood. Ik vind het géén gezicht.....
Mijn overgrootmoeder, serieus ik heb die nog een, de moeder van mijn opa. T besje wordt over 2 weken 99 en ik ben 35. Ze heeft ook een "zachte" wc bril, geen pluche maar een soort schuim bedekt met een laagje plastic. Brrr. Vind dat ook zo gek .
Oh shit. Ik hoor steeds meer verontrustende dingen over die nagel Nodig tijd voor een goed gesprek met mijn vriend (En ik ben dus zo'n persoon die dit direct gelooft en half over de rooie gaat, omdat ik nu alweer heilig overtuigd ben dat mijn vriend coke gebruikt)
Als ik iemand met 1 zo een lange nagel zie denk ik altijd aan drugsgebruikers, zo een nagel om coke mee te snuiven. Nooit geweten dat daar een andere gedachten achter zat
Haha, hier in Het Westland zag je die lange pinknagel vroeger vaak bij ‘de snuivers’... Makkelijk cocaineschepje dus. (Heeft en had niet echt veel aanzien )