Ik ben als getuige gevraagd op het huwelijk van mijn schoonzusjes in augustus. En nu wil ik graag iets voor ze organiseren als alternatief voor een vrijgezellenfeest. Mijn ene schoonzus zit in een rolstoel, dus in een konijnenpak het dorp in hoort (gelukkig) niet tot de mogelijkheden. Een workshop is erg lastig omdat dit vaak niet rolstoel toegankelijk is. En eigenlijk wil ik een event of iets voor hun beide, dus niet apart iets met de ene en de andere. ... maar ja, dan wat? Een filmpje maken met alle vrienden en familie? en die aan hun geven vlak voor of tijdens het huwelijk. Oja, en wat wordt er nog meer van een getuige verwacht? Wie heeft er nog een leuk en uitvoerbaar idee?
Een hightea of highwine? Als je wel een workshop wil doen, dan zou ik gewoon van te voren bellen of het rolstoeltegankelijk is!
In principe wordt er van een getuige een handtekening verwacht, verder niets. Maar wel heel lief dat je iets leuks voor ze wilt organiseren! Ik denk dat iets als een high tea/wine inderdaad vast wel op een rolstoeltoegankelijke plek kan. Trouwens, sommige workshops vast ook wel.
High wine? Dat is zeker een optie! (misschien hebben ze ook een hoog biertje voor mijn andere sz). Ik ga eens even googlen. Dank je wel voor het meedenken!
High beer bestaat ook!! Maar denk idd zoiets! Er zijn vast in de buurt wel restaurants die dat aanbieden die ook rolstoelvriendelijk zijn!
Workshop waarbij er iemand aan huis komt? Een vriendin van mij had een kleuranalyse workshop. Welke kleuren dus goed staan.
voor mn buurvrouw samen met haar dochter een sushi workshop georganiseerd, ze komt naar je toe. ze geeft ook andere kookworkshops maar bij de sushi bleven wij gewoon zitten, hoefde dus niet in de keuken te staan enzo. misschien leuk? als je haar site wil mag je me pb-en hoor. anders is het misschien reclame
Ik ben net op een Open Dag geweest van iemand die creatieve workshops organiseert, in haar atelier (ik zag geen drempels!), maar ze komt ook thuis als mensen dat willen.
Als je in een rolstoel zit hoef je toch anno 2014 niet thuis te blijven? High wine/beer of een kokkerel-workshop ergens (aanbod is groot) is hartstikke leuk! Wel even taxi of BOB regelen.