Hallo allemaal, Ik heb de afgelopen dagen 3 testen gedaan. Denk dat mijn NOD vrijdag of zaterdag is. Zondag getest met Kruidvat en maandag met Sensitest en Kruidvat. Nu is het veel te vroeg, maar ik was gewoon benieuwd of er iets zichtbaar was. Bij alle testen zag ik in eerste instantie niets (heb niet tot in den treuren getuurd, maar mijns inziens negatief) Nu zie ik bij alle testen na een tijdje wel streepjes. Heel dun, maar wel breed en dus geen pen streepje, vooral bij Kruidvat niet. Nu weet ik dat ik een test niet meer mag aflezen na 10 min en verwacht ik ook niet dat ze positief zijn, maar ik vraag mij vooral af of er meer mensen zijn die zulke lijntjes bij alle testen hebben? Ik ben benieuwd!
Ik had bij die sensitest geen lijntje als er geen hcg was, wel waren ze er binnen afleestijd. 'Gewoon' afwachten dus en over 2 dagen nog eens
Bedankt voor de reactie! Ik ga sowieso wachten, ik verwacht er eigenlijk niets van, al heb ik best veel symptomen. Vond het alleen interessant dat het bij alle drie is. Misschien waag ik morgen nog een test..
Buiten aflees tijd is idd niet betrouwbaar. Voor alle zekerheid kan je over 2-3 dagen opnieuw testen, mocht dit van HcG zijn zou die duidelijk streep geven. je denkt dat vrijdag of zaterdag aanstaande NOD is, hoe zeker ben je van je ovulatie?
Ik ben vrij zeker van mijn ovulatie. Mijn menstruatie is behoorlijk regelmatig en ik voel het elke maand. Geen idee, vanmorgen negatief getest dus helaas.. het kan dus, op alle tests die je doet een indrooglijntje. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Jammer dat de test negatief was vanochtend. Kan idd op meerdere testen een indroog streepje komen.Veel succes deze nieuwe ronde.!
Bedankt! Het is dan nog wel 2 a 3 dagen voor NOD, maar ga er vanuit als het wel van hcg zou komen dat het dan wel positief zou moeten zijn binnen de tijd.