Hallo, Vanmiddag heb ik een test gedaan van kruidvat. In eerste instantie leek er niks te zijn..maar heb hem toen uit elkaar gehaald(geen idee waarom, laatste beetje hoop?) de test viel uit mijn handen waardoor ik de strip wel met mijn vingers heb aangeraakt. Nu kijk ik even later op de test en zie ik een streep, maar het lijkt alsof hij een beetje naar rechtst afwijkt.. Zou dit nu gewoon komen omdat hij uit mijn handen is geglipt en ik de strip aangeraakt heb en dus een vals resultaat afgeeft? Zie foto
Ik zie dat de foto niet heel duidelijk is geworden.. Zal zo proberen een duidelijkere foto te plaatsen.
Volgens mij is het een ongeldige test.Test streep is erg dik, door opeenhoping van vloeistof misschien
Was het binnen de tijd? In dat geval lijkt het wel echt op een streep. Als het na langer dan een half uur was dan vertrouw ik die testen niet zo.
Ik zou even een andere test doen als ik jou was. De streep is erg vlekkerig en niet mooi recht. Deze zou ik als ongeldig beschouwen.
Nee dit zag ik ongeveer dan een minuutje of 10. Ik denk zelf eerlijk gezegd ook dat het een vals resultaat is. Ziet er namelijk beetje vaag uit. Al hoop ik stiekem toch dat een vals resultaat niet mogelijk is
Ja heb ik vanochtend gedaan.. en zoals ik verwacht had niks te zien! En vanmiddag ongesteld geworden.. nu op naar de volgende ronde!
Ja is zeker balen, maar ik ging er al vanuit dat het een vals resultaat was. We gaan nu met goede moed verder. . Jij bent wel in verwachting zie ik! Gefeliciteerd!