Ik zou niet weten waar ik ben in mijn cyclus maar ik ben op zoek naar goede tuurders, zien jullie ook een tweede lichte streepje of wil ik het graag zien, de kleur is blauw in het echt. links moet ie staan, heb test gekocht van de drogist.
En hier staat ie weer rechts... Ik kan geen gewone foto maken omdat de flitser afgaat nu en er een plastic dingetje opzit.
Oh wat fijn al snelle reacties en tot nu toe zien jullie hem ook, dacht al dat ik het wilde zien gewoon hihi. Dank jullie wel meiden voor de reacties!
Ik zie een grijs streepje. Heb je inmiddels je eerste menstruatie gehad?zo ja,wanneer was dat?en hoe lang was je cyclus?welke dag zit je nu?
Ik wou ook even vragen wat Pipo vroeg... Je hebt bij mij een hele tijd meegeschreven in het nodforum en toen was je nog wachtende op een menstruatie na je pilstop. Op welke cyclusdag zou je nu ongeveer zitten? Edit: En hopelijk plas je op deze ook geen streepjes hé meid!
nou ik dacht echt eerst die meiden zien iets wat ik niet zie.. ik maar turen en turen.. en nu ik mijn bril schoongemaakt heb zie ik m ook. spannend.
Hoi, ja ik heb mijn menstruatie wel gehad maar weet niet meer wanneer vandaar dat ik in het begin al zei dat ik niet wist waar ik zit in mijn cyclus
Op 5 september schreef je dat je rood bloed had...Heeft dat toen doorgezet in een menstruatie?daarna nog een keer een menstruatie gehad?
Dat weet ik niet meer weet wel dat ik eerst heel weinig had en steeds meer bloed kreeg. Was toen ongesteld geworden.