Deze maand begonnen met ovutesten. Nog een paar dagen.....ben benieuwd wanneer ik "hem" heb Wie gebruikt momenteel ook ovutesten en kijkt er uit naar een positieve test?
Ik heb er deze maand 5 gehad dus ik heb het wel even gehad 8) Lang verhaal, komt neer op slechte ovu testen en zo dus 5 posi testen gehad (foto in album) Maar ik kon ook niet wachten totdat mijn ei zich eindelijk aan zou dienen! Spannend hé. Hoop dat hij snel mag komen en dat het je geluk mag brengen. Succes.
Ik ik ik ik Tis voor mij echt een raadsel wanneer m´n eitje springt, misschien 1 dezer dagen, misschien volgende week pas... Na m´n mk ben ik nogal onregelmatig, ik zit er dus met smart op te wachten maar die lijntjes blijven maar ligt het blijft wel heel gezellig in bed want ben bang dat ik em mis en dat weer een ronde verder zijn
Ikke ook! Ik verwacht hem binnenkort, want heb al een paar dagen ongi achtige pijntjes. Maar nog geen positieve test! Wel temperatuur die ineens zakt. Bij mijn vorige cyclus was dat twee dagen voor mijn ovulatie, maar nog niks te zien nu. Klusser de klus
Ik wacht nog steeds. Gisteren vruchtbaar slijm en steken in mijn buik. Gisteravond en vanochtend nog steeds geen tweede streepje op de ovu test. EI WAAR BEN JE!
Deze maand is het de 2e keer dat ik ovu-testen gebruik. Vorige maand op dag 18 van cyclus een positieve test. Ik test nu niet elke dag maar straks, vanaf dag 15, wel weer. Vind het wel spannend hoor!
Heel spannend, iedere keer weer! Heb m deze maand gevonden (album) Van de 1 op andere dag was ie er Succes allemaal!
Ik wacht ook, ben gister gegonnen met ovu testen van sensitest, en zag vandaag een licht streepje dus zal mn ei er dan snel aankomen? Heb om 16.00 gestest en niet veel gedronken van te voren... Ben onregelmatig ongi dus vandaar dat ik begonnen ben met testen ondanks dat we pas in ronde 2 zitten. Nou hoop dat ie snel komt! Spannend!
Hey! Ik ben ook nu in ronde 2 begonnen met de ovutesten, omdat ik de laatste paar keer in een keer niet meer regelmatig ben (voorheen wel, ben al n jaar van de pil af) Ik heb dezelfde testen van Sensitest en heb nu al 4 dagen een hele lichte streep. Ik weet ook niet precies of dat standaard is, of dat mn eitje eraan komt.... Ik ben expres vroeger begonnen dan mn banner aangeeft omdat ik mn ei niet wil missen Ben wel vermoeid (ondanks relaxed weekendje weg) en gisteren af en toe steken en krampen, maar geen witte vloed of positieve test. Heeft iemand hier ervaring mee? X-je
Met sensitest heb je bijna altijd een lichte streep, ik heb dat al meerdere keren hier op het forum gelezen en heb het zelf ook gehad. Ben ook expres vroeg begonnen met testen, hetzelfde verhaal als jullie. Ook onregelmatig, ook in ronde 2, heb in augustus een mk gehad dus mijn cyclus was helemaal in de war daarna. Ik had vanaf het begin al lichte tot soms vrij donkere teststrepen, maar vandaag dan toch eindelijk een positieve in handen, zeer duidelijk, zie album. Ik heb niet alle testen erop gezet, alleen die van de laatste dagen, maar die met de lichte strepen heb ik de hele cyclus gehad.
Mamalyn, Bedankt voor je antwoord. Nu is er voor mij iig weer iets duidelijker geworden. We wachten gewoon rustig af totdat de streep wat donkerder wordt. Ik denk dat als we woorden gaat tellen op deze site, het woordje WACHTEN het meest voorkomt! x-je
Ik sluit mij bij Robertha & ccwoman aan. Die lichte streepjes heb ik ook, maar zie nu wel wat een duidelijke positieve sensiovutest is. Waarschijnlijk eind van de week een positieve test, maar ik ben nu al bezig....wil m niet missen, vandaar.
Hier hetzelfde. Ben expres te vroeg begonnen met testen. Ik gebruik de digitale van CB. Als ik de test uit de houder klik zie ik ook van die strepen erop staan. Ik zag dat die streepjes vandaag ineens veel duidelijker waren dan gisteren. De test gaf helaas nog geen smiley. Ik hoop echt dat die ovulatie morgen of overmorgen komt! Ben al een paar cycli op zoek naar een eitje.. Ondertussen vrolijk doorklussen... we gaan ervoor!
Zaterdag begonnen met testen. Ik heb toen getest met ochtendurine en later las ik nog eens goed en las toen dat dat juist niet mag. Vandaar! Hij was vet positief. Een paar uur later niets te bekennen. Zondag een lichte streep en hoopte dat hij eraan kwam, maar gisteren en nu weer helemaal niets. Vorige ronde had ik erge steken in mijn buik. Dit was 11 dagen voor mijn ongesteldheid. Als ik nu weer een lf van 11 dagen heb, dan zou ik vrijdag mijn eisprong hebben. Hopen maar. Wil mijn ei zo graag vinden. Heb nu wel een beetje last van vruchtbaar slijm. Nouja, last ...
Ik wacht ook op een posietieve ovutest moet van de week mijn eisprong hebben. Gebruik hier ook de dipsticks van Sensitest en bij mij is er ook meestal een licht streepje maar als de eisprong komt dan wordt hij toch echt donkerde
Volgens mij is ie positief! Nog vijf minuten wachten voor het aflezen, maar komt nu al een dikke streep YAY KLUSSEN