Ik heb vanmorgen rond 11u een kv2v5 testje gedaan, en ik zie een heel licht 2e streepje. Geen indroogstreepje maar dezelfde kleur als de controlestreep. Maar het is echt een licht streepje... Is de test nou positief of niet? Kunnen jullie me even helpen om tot een conclusie te komen? Alvast bedankt!
ik kan het eigenlijk niet goed zien omdat die pijltjes in de weg staan, als ik de foto vergroot meen ik wel iets te zien, spannend ! groetjes
Nou in ieder geval bedankt voor de reacties, ik heb nog 1 testje over dus doe er morgen nog 1 met ochtendurine. Ben benieuwd wat dat oplevert...
Sorry ik kan ook niet zeggen dat ik iets zie. Moet wel zeggen dat ik van mijn zwangerschapstest toen ook een foto heb proberen te maken en kreeg het streepje er amper op terwijl die in het echt een stuk duidelijker te zien was. Ik hoop dat je test morgen duidelijker is.
als ik het scherm van de laptop kantel om het maar zo te zeggen dat het een beetje in zijn negatief komt te staan, lijk ik toch een streepje te zien.
Ik zie heel vaag een licht streepje... ik heb vorige week precies zo iets gehad, en werd helaas gewoon ongesteld.. Misschien toch een soort van indroger?
Ik denk dat er een productiefoutje zit in het testje van gisteren, want vandaag zie ik echt maar 1 streep staan. Voor mij een goed teken, want het was niet de bedoeling dat er nog een kindje bij zou komen! Bedankt voor het meekijken allemaal!