Ik weet het even niet meer zeker!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ukkie11, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Moet even mijn verhaal kwijt en wil graag jullie mening.

Vorig jaar wildde we stoppen met anticonceptie hierdoor werd ik bang en hebben we besloten het uit te stellen.

Nu heb ik mijn menstruatie en zou geen anticonceptie meer gaan gebruiken, nu komt mijn man gisteren helemaal overstuur thuis dat hij weg wil op zijn werk en ergens anders gaat solliciteren. Hierdoor ben ik nu weer onzeker en ga ik het liefst direct naar de apotheek voor nieuwe anticonceptie...ik weet het even niet meer.

Heeeeellllllpppp!!!!!!!

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Waar ben je bang voor? Dat hij gaat solliciteren, geen vaste baan, geen zekerheid? Zijn reactie klinkt eerder alsof er nu iets naars is gebeurd (emo) en wellicht is het volgende week weer beter. Een nieuwe baan vinden vanuit een oude baan is toch prima, dan loopt je inkomen door :)

Zou je hiervoor je kinderwens uit willen stellen?

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en wat houdt je tegen om dat te doen ? als je zelf denkt dat het op dit moment het beste is ben ik niet de gene om te zegen dat moet je nniet doen ...

maar wat is de angst , waardoor word hij gevoed en is het werkelijk zo dat je niet weer een rede zoekt om aan de anticonceptie te gaan ?
    ik denk dat het slim is voor jezelf uit te zoeken waar die angst vandaan komt , en mischien is met iemand er over te praten zodat je voor je zelf duidelijk hebt wat er precies speelt

succes

4. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    je weet niet of je gelijk een kind kan krijgen, e kan maar beter op tijd ermee beginnen...als er elke keer iets gebeurt waardoor je gaat twijvelen en het gaat uitstellen dan blijf je bezig! Mijn man heeft binnenkort ook een baanswitch!! Maar we komen er doorheen mocht het ff minder worden, ons eerste kindje is ho edan ook gewenst!!!

5. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    jullie hebben gelijk ik moet me er niet zo`n zorgen over maken. Hij gaat straks het gesprek aan met zijn baas over waarom hij zo wordt behandeld ben benieuwd wat er uit komt. Ik wil heel graag een kindje maar heb ook altijd heeel graag zekerheid (financieel).

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    drm lukt het niet meteen eh en gaat er een hele tijd over

Deel Deze Pagina