Help ik heb roze-verlies na nog geen 5 weken zwangerschap. Wat nu?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Deke, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    hey!

Ik weet van dinsdag dat ik zwanger ben. Daarnet had ik echter wat roze afscheiding. Is dit normaal? Ik hoop zo dat mijn regels er niet door komen! Ik was nu zo euforisch na 10 maand wachten!! Ik heb een digitale test van CB bij de apotheek gehaald om straks thuis nog eens te testen. Kan hij dat nu al zien moest ik niet meer zwanger zijn? Verdorie toch, ik kan wel schreien, maar ik zit op het werk :(

Heeft iemand dit ook gehad op nog geen 5 weken zwangerschap?

Liefs
    Deke

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik heb het 1 keer gehad en toen ging het mis. Maar het kan ook heel goed onschuldig zijn. Ik duim voor je!!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het 1x gehad en toen ging het goed. ik duim ook voor je!

4. Love Always

Love Always Actief lid

11 mrt 2009
    109
    0
    0
    ik heb het nu ook en ik zit al op week 7. het begon erg licht roze en begint nu steeds donkerder te worden. :(

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb je al antwoord gegeven ;)

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Zolang het alleen een beetje bloedverlies is (geen maandverband vol) en verder geen stolsels of krampen. Dan kan het met 5 weken wel een innestelingbloeding zijn..

Of het is een klein haarvaatje in de baarmoedermond die is geknapt. Dat is nu meer doorbloed (nog meer voor Love Always) en dus gevoeliger. Heb je toevallig harde ontlasting gehad, flink geperst?

7. Love Always

Love Always Actief lid

11 mrt 2009
    109
    0
    0
    hallo deepfreeze,

thnx voor je bericht. ik heb niet echt harde ontlasting gehad, het donkere afscheiding is verminderd nu gelukkig, heb er nog last van maar alleen met afvegen. over 2 dagen heb ik me eerste afspr bij de VK, ik hoop dat het idd maar een geknapte vaatje is ofzo...

8. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    Ben nu ook nog maar net zwanger...het kan heel goed innestelingsbloed zijn hoor,ik heb het bij Rowan paar keer gehad en soms best veel,(inlegkruisje vol)

Hoop dat het goed komt voor je,hoop dat ik het nu niet nog een keer heb,weet nog dat ik er erg bang van werd...

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb hier geen ervaring mee want ik heb het nog nooit gehad maar ik hoop voor je dat het gewoon een innestings bloeding is

Deel Deze Pagina