Rare symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Verwardegirl24, Jun 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Verwardegirl24

Feb 12, 2017
    22
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    hallo iedereen
    Na miskraam te hebben gehad voel ik me nu erg misselijk zelfs met overgeven. opgezette buik mensen zeggen dat ik begin te tekenen in me gezicht ik erg straal. Extra bobbels op me tepels pijnlijke opgezette borsten. Meer witte afscheiding. Nu begin ik uit het niets augurken te eten terwijl daarvoor me niks deed en nu is zelfs me urine donker zonder andere symptomen. Herkennen jullie dit en wat kan het betekenen. Vind best eng zo na een miskraam.

Groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas zeggen symptomen vaak helemaal niks, een test zegt meer.

Ik begrijp dat je het eng vindt om te testen na een miskraam, maar ik zou het toch maar doen......Heel veel succes, hoop dat de test positief is en het een plakbaby mag zijn!

Verwardegirl24 likes this.
  3. Verwardegirl24

Feb 12, 2017
    22
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    #3 Verwardegirl24, Jun 30, 2017
    Last edited: Jun 30, 2017
    Ja dat weet ik. Heb al kindje Ze is nu 4 jaar. En we willen graag broertje of zusje voor der. Weet alleen niet vanaf wanneer ik testen. Bij me dochtertje bleek ik al 7,5 weken zwanger te zijn toen ik er pas achter kwam. Ik merkte helemaal niks alleen me geur was sterker en gevoelige borsten en nu heb ik dat ook maar dan met nog veel meer erbij. Vandaar dat ik nu twijfel of me lichaam me nu voor de gek hou verwegen die miskraam of dat echt zo is

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hoe lang geleden is je MK?

Als deze klachten van een nieuwe zwangerschap komen is dat echt al wel te zien op een test dus ik zou er gewoon een doen ;).

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Als je deze klachten van een zw heb test je zeker positief! Dus ik zou er een testje tegen aan gooien!

6. Verwardegirl24

Feb 12, 2017
    22
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    6 weken en 4 dagen geleden is het

7. Verwardegirl24

Feb 12, 2017
    22
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    Moet ik niet wachten dan tot me menstruatie of kanik nu al testen. Moet 6 juli ongeselt worden

8. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Nee, je hoeft niet te wachten. Zoals eerder al gezegd, als je klachten van een zwangerschap komen dan zou je al positief moeten testen. Hoe weet je eigenlijk dat je nod op 6 juli is?

9. Verwardegirl24

Feb 12, 2017
    22
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb een cyclus van 28 dagen en ik hou het bij zodat ik weet waneer ik ongestelt moet worden vandaar

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Nee want als dit echt van een zw is dan test je positief! Lijkt me wel erg vroeg om positief te testen! ;)

11. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Je cyclus kan zonder aanwijsbare reden een keer langer of korter zijn. Je lichaam is geen robot

Share This Page