Hallo, bij mijn dokter stond mijn bloeddruk zeer laag. Gisteren had ik net (weet niet of het dat was maar leek erop) een bloeddrukval, plots heel duizelig , gevoel van flauwvallen, overgeven, en krampachtig in onderbuik... . Echt iets raars. Zijn er nog die dit gehad hebben? Of iets raars kwa symptomen. Wat kan het zijn? Is het iets om ongerust over te maken?
Ik was duizelig, kon bijna niet staan omdat ik zwakke benen had, ben niet ziek of zo, maar zie lijkbleek en heb er vooral s'morgens en s'avonds last van. Dus ik heb voor de ckerheid bloed laten prikken, kijken of mijn hb-gehalte te laag is. Maar denk dat het bij jou ook te maken kan hebben met je erg lage bloeddruk.
Ik heb ook last van een lage bloeddruk, voor een zwangere in priincipe een goede bloeddruk maar ik had er last van; flauwvallen, erg moe en op een gegeven moment continu duizelig waardoor ik moest stoppen met werken. Voor jou alleen erg vervelend, voor de baby helemaal niet schadelijk.
even nieuwsgierig meiden; hoe laag is jullie bloeddruk? Ik heb er de laatste dagen in eens last van, zo vervelend! Ik werk al weinig uurtjes als oproepkracht omdat ik gedeeltelijk afgekeurd ben, nu gaat dat super allemaal, krijg je dit wordt het werken weer moeilijker.. dus ik baal d'r nogal van.. ***einde zeurbericht*** maar ik ben wel ff nieuwsgierig
Bij mij is mijn bloeddruk iedere keer dat ze hem meten prima, maar ik heb af en toe ook van die plotselinge dalingen dat ik opeens het gevoel heb dat ik flauw ga vallen (een keertje echt flauwgevallen tot nu toe) , beetje misselijk word en een trekkend gevoel krijg in m'n bovenbenen en m'n buik (harde buik) . Heel vervelend, maar het hoort er blijkbaar echt bij.
Hoi, Al vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik een heel erg lage bloeddruk blijft constant 88/55 of 90/60. Dit kan voor de beeb absoluut geen kwaad en is eigenlijk alleen maar gezond voor de zwangerschap. Wel is het vervelend voor jou. Veel duizelingen, gevoel van flauwvallen (en soms kan dat ook echt gebeuren). Een tip die ik je mee kan geven wat ik ook altijd doe is zorgen dat ik iedere dag zoute drop op zak heb. Normaal gesproken moet je hier in de zwangerschap heel erg mee uitkijken maar bij een te lage bloeddruk mag je aardig wat dropjes per dag hebben. Regelmatig een klein btje eten verspreid over de dag wil ook goed werken. Succes verder met je zwangerschap! Groet Monique